Personalia

Wojciech Opyd nowym dyrektorem kreatywnym w Heads Advertising

30 lipca agencja Heads Advertising zakończyła prawie 2-letnią współpracę z Dominikiem Łabuzkiem. Jego miejsce jako dyrektor kreatywny od 1 sierpnia zajmie Wojciech Opyd, który pracuje w marketingu od ponad piętnastu lat.

Kreacje, które współtworzył Wojciech Opyd, były nagradzane statuetkami Effie, Golden Arrow, INMA i MP Power Awards. Do Heads Advertising przechodzi z Ringier Axel Springer Polska, gdzie realizował kampanie dla marek takich, jak Onet, Noizz, „Business Insider” i „Newsweek Polska”.

Wcześniej pracował w agencjach reklamowych obsługujących m.in. Maspex, Bahlsen, Hasco-Lek, Procter & Gamble czy Nestlé. W jego portfolio znajdują się polskie i międzynarodowe kreacje m.in. dla Tymbarku, Owoców Świata, ciastek Hit i Lubelli. Zmiana na tym stanowisku jest efektem konsekwentnej strategii wzmacniania kreatywnych zasobów agencji.

  • 1
Wojciech Opyd

Wojciech Opyd



Reklama