Personalia

Wiktor Mazur dołączył do zarządu Sare

10 czerwca nastąpiła zmiana w zarządzie technologicznej spółki Sare. Do jego składu dołączył Wiktor Mazur, wiceprezes Sales Intelligence – spółki, która jest właścicielem porównywarki Nokaut.pl.

Obecnie w skład zarządu Sare wchodzą:

  • Dariusz Piekarski,
  • Przemysław Marcol,
  • Wiktor Mazur.

Nowy członek zarządu z branżą produktów internetowych związany jest od 2004 r., tj. od czasu, kiedy pełnił funkcję lidera produktów wideo oraz VoIP w firmie Implix. Doświadczenie w branży e-commerce zdobywał od 2007 r., pracując nad rozwojem porównywarki cen Nokaut.pl. Obecnie odpowiada za rozwój i strategię Sales Intelligence, jednej ze spółek z Grupy Sare, piastując stanowisko jej członka zarządu.

W Sare odpowiedzialny będzie za politykę produktową całej grupy kapitałowej, w tym wsparcie innowacyjności i integralności narzędzi znajdujących się w jej ofercie usług.

W ostatnich tygodniach zmienił się również skład osobowy rady nadzorczej firmy. Z udziału w niej zrezygnowali Rafał Plutecki i Wojciech Mróz. W ich miejsce powołano Annę Lubowską oraz Tomasza Woźniaka. Oprócz nich w radzie nadzorczej są:

  • Dawid Sukacz,
  • Dariusz Górka,
  • Konrad Żaczek,
  • Michał Reck.

Anna Lubowska związana jest z branżą reklamową od ponad dwudziestu pięciu lat. W latach 90. pracowała jako media director dla BBDO. Doświadczenie zdobywała, zarządzając domami mediowymi Grupy WPP. Pełniła funkcję dyrektora zarządzającego The Media Edge, później prezesa zarządu CIA Poland oraz MEC. W latach 2017–2018 była prezesem GroupM Poland. Od początku 2019 r. pracuje jako niezależny konsultant.

W latach 2009–2011 pełniła też funkcję prezesa zarządu Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. Znana również jako członek jury w konkursach Effie, Cannes Lions, Media Trendy czy European Mixx Awards. W 2019 r. została wyróżniona jako legenda polskiej branży medialnej, marketingowej i reklamowej przez „Media & Marketing Poland”.

Tomasz Woźniak jest współwłaścicielem i prezesem Future Mind. Wcześniej współtworzył sieć reklamy internetowej AdVice oraz kierował działem marketingu internetowego BNP Paribas. Obecnie występuje też w roli mentora na popularnych imprezach start-upowych.



Reklama