Weronika Janda senior PR specialist w Group One - Marketing przy Kawie

Personalia

Weronika Janda dołączyła do zespołu PR Group One jako senior PR specialist

Nowo utworzone stanowisko senior PR specialist w zespole PR Group One objęła Weronika Janda. W nowej roli odpowiada za strategiczne działania komunikacyjne wspierające wizerunek liderów Group One oraz rozwój komunikacji korporacyjnej grupy. Jej zakres obowiązków obejmuje także projekty z obszaru CSR, employer brandingu oraz komunikację rankingu Best Brands Poland.

Weronika Janda od dwunastu lat pracuje w branży public relations. Doświadczenie zdobywała w agencjach PR, realizując projekty z zakresu PR korporacyjnego, produktowego i społecznego. Prowadziła:

  • działania komunikacyjne m.in. dla branży hotelarskiej, technologicznej, edukacyjnej, spożywczej oraz nieruchomości komercyjnych,
  • kampanie społeczne,
  • projekty dla instytucji publicznych.

Wśród marek i organizacji, z którymi współpracowała, są m.in. Accor, Glovo, Kaufland, Whirlpool, TDJ, Nestmedic, ZPPP Browary Polskie, Narodowy Instytut Dziedzictwa i Instytut Badań Edukacyjnych. Jest laureatką Złotych Spinaczy.

Senior PR specialist to nowo utworzone stanowisko w 9-osobowym zespole PR Group One

Na czele zespołu stoi Emilia Klepacka, brand reputation director. Dołączenie do zespołu Weroniki Jandy w tej roli jest elementem:

  • rozwoju komunikacji korporacyjnej Group One,
  • konsekwentnego wzmacniania wizerunku Grupy i jej liderów.

Nasza skala biznesu jest dziś większa niż kiedykolwiek. Group One to największa grupa martech w Polsce. Rośnie ona na rynkach zagranicznych, rozwija obszary technologiczne i AI, a jednocześnie stawia sobie coraz ambitniejsze cele w ESG i DEI. Taki rozwój wymaga spójnej komunikacji. Takiej, która wzmacnia naszą reputację i pozycję rynkową, uwzględniając w równym stopniu biznes, innowacje i employer branding. Dlatego także mój zespół rośnie razem z firmą. Dołączenie Weroniki to kolejny krok, by sprostać tej dynamice i wspierać całą organizację, w tym top management, w budowaniu długofalowej przewagi – mówi Emilia Klepacka, brand reputation director Group One.

W ramach swojej roli Weronika Janda będzie również odpowiadać za komunikację Best Brands Poland. To ranking najsilniejszych marek, którego polską edycję Group One organizuje od czterech lat.

Doceniasz naszą pracę?

Postaw kawę redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to


Reklama