WebTalk wzmacnia kreację – Martin Winther jako nowy chief creative officer agencji
Od listopada br. Martin Winther obejmuje stworzone dla niego stanowisko chief creative officera. Zastąpi Przemysława Puchalskiego, który do tej pory był creative & strategy directorem i pracował w WebTalk od dziesięciu lat.
Martin Winther ma 25 lat doświadczenia w tworzeniu i prowadzeniu kampanii komunikacyjnych w Polsce i na arenie międzynarodowej. Pochodzi z Norwegii. Wybrał Warszawę na swoje nowe miejsce zamieszkania po studiach w ASP, zwabiony dynamicznym rozwojem polskiego rynku na początku lat 2000. Umiejętności kreatywne doskonalił w agencjach takich jak Leo Burnett, Change Integrated, Saatchi & Saatchi oraz 180heartbeats+JvM. W trakcie kariery otrzymał ponad 200 nagród, w tym 27 wyróżnień w Cannes Lions. Jego wpływ na polską scenę branży reklamowej został doceniony w 2023 r. nagrodą KTR Hall of Fame.
W 2019 r. Winther przeprowadził się do Zurychu. Objął stanowisko dyrektora kreatywnego w Jung von Matt Limmat oraz TBWA Szwajcaria. Odpowiadał za klientów takich jak V-Zug, Geberit czy Porsche.
– To, co przyciągnęło mnie do WebTalk, to przede wszystkim pasja i energia, którą poczułem w zespole. Także wizja rozwoju, w którą głęboko wierzę. Jestem przekonany, że wspólnie stworzymy wiele inspirujących i skutecznych
kampanii dla naszych obecnych i nowych klientów. Jeśli chociaż po części zrealizujemy nasze wspólne plany, to z całą pewnością wzniesiemy agencję na kolejny poziom. Moją osobistą ambicją jest ciągłe przekraczanie oczekiwań naszych klientów – mówi.
Nowy chief creative officer pokieruje ponad 20-osobowym zespołem
Będzie odpowiadał za:
- zarządzanie działem kreacji,
- tworzenie i wdrażanie kierunków i strategii kreatywnych dla klientów agencji.
– Dołączenie do międzynarodowych struktur dynamicznie rosnącej Grupy Wondrlab stawia przed nami ambitne cele. W WebTalk wierzymy w rozwój biznesowy i kreatywny. Dlatego naturalnym krokiem są inwestycje w dziale kreacji. Talent Martina wzbogaca zespół. W połączeniu z budowanym przez nas know-how generative AI pozwoli nam wznieść się na kolejny poziom tworzenia efektywnych i kreatywnych reklam dla naszych klientów. Jego zdolność łączenia śmiałych pomysłów ze skuteczną egzekucją to dokładnie to, czego potrzebuje WebTalk. Jest też wprost odpowiedzą na oczekiwania naszych klientów.
Cieszę się, że po tak wielu latach nasze drogi znowu się spotykają. Pamiętam, jak wspólnie wygrywaliśmy pierwsze Lwy w Cannes dla polskiej reklamy. Dziś Martin wraca do Polski, aby dołączyć do naszego zespołu. Witamy na pokładzie WebTalk i Wondrlab – mówi Michał Dunin, founder & CEO WebTalk.
- 1