Urszula Kasperska objęła stanowisko head of sales and business development w firmie Twisto
Z początkiem 2025 r. firma technologiczna Twisto oferująca płatności odroczone zyskała nową szefową sprzedaży w Polsce. Stanowisko to objęła Urszula Kasperska. Jej dołączenie do organizacji wynika ze strategii zainicjowanej po przejęciu Twisto przez fintech Param.
Dołączając do Twisto, Urszula Kasperska wnosi 13 lat doświadczenia w bankowości. Zdobywała je w:
- Raiffeisen Polbanku, gdzie zajmowała się współpracą z instytucjami finansowymi.
- Banku BNP Paribas, w którym odpowiadała za relacje z klientami strategicznymi z sektora instytucji finansowych. Wśród nich znalazło się wiele podmiotów będących dostawcami usług płatniczych. Nawiązane w ten sposób relacje pozwoliły Kasperskiej na poznanie i głębokie zrozumienie mechanizmów działania oraz potrzeb tego rynku. Zdobyta wiedza zachęciła do jej pogłębiania i kontynuowania kariery w sektorze fintechowym.
Absolwentka finansów i rachunkowości na Akademii Leona Koźmińskiego oraz studiów podyplomowych na tejże uczelni.
Cele, które ma przed sobą Urszula Kasperska jako nowa head of sales and business development, wiążą się bezpośrednio z przyjętą globalną strategią Twisto. Do jej najważniejszych zadań należą:
- rozwijanie nowego biznesu w Polsce, m.in. poprzez akwizycję nowych partnerów i zwiększenie wolumenu sprzedaży,
- zarządzanie, budowa i wzmocnienie kompetencji zespołu sprzedażowego.
Firma podkreśla, że kobiety stanowią w niej obecnie ponad 66 proc. wszystkich pracowników. Również w zarządzie zasiadają dwie kobiety oraz jeden mężczyzna.