Uczelnia Łazarskiego ogłasza zmiany w zarządzie. Marta Rosińska-Kortas na stanowisku prezydenta
23 października 2024 r. nastąpiły zmiany w zarządzie Uczelni Łazarskiego. Do zespołu dołączyła Marta Rosińska-Kortas, obejmując funkcję prezydenta. Będzie sprawowała nadzór nad codziennym funkcjonowaniem uczelni oraz odpowiadała za stworzenie oraz wdrożenie jej długofalowej strategii. Wśród nowo obsadzonych funkcji jest m.in. również dyrektor marketingu. To stanowisko objęła Marlena Wieteska.
Nowy zarząd planuje m.in. dostosowanie oferty Uczelni Łazarskiego do zmieniających się potrzeb studentów oraz wymagań rynku pracy. Marta Rosińska-Kortas ma bogate doświadczenie w zarządzaniu. Wesprze rozwój innowacyjnych metod kształcenia, dostosowanych do potrzeb współczesnego rynku pracy.
– Naszą misją jest przede wszystkim edukacja, a szczególnie przygotowanie studentów do wyzwań przyszłości. Wprowadzając nowoczesne metody nauczania oraz współpracując z praktykami biznesu, damy naszym absolwentom narzędzia i umiejętności, które uczynią z nich liderów w swoich dziedzinach – powiedziała nowa prezydent Uczelni Łazarskiego.
– Nowoczesne metody nauczania to klucz do sukcesu naszych studentów. Wierzę, że zmiany i innowacje przyczynią się do jeszcze efektywniejszego funkcjonowania uczelnianej społeczności. Będą sprzyjać realizacji naszych wspólnych celów. Jestem przekonany, że dzięki wspólnym wysiłkom osiągniemy kolejne sukcesy – zapowiedział Juliusz Madej, dotychczas pełniący funkcję prezydenta uczelni.
Nowy zarząd Uczelni Łazarskiego tworzą także:
- Halina Wojtala – dyrektor personalny,
- Przemysław Fatek – dyrektor finansowy,
- Małgorzata Gałązka-Sobotka – dyrektor ds. jakości nauki,
- Marlena Wieteska – dyrektor marketingu.
Marlena Wieteska rozpoczynała karierę zawodową w pionierskim projekcie bankowości detalicznej Banku Handlowego, a następnie w Raiffeisen Banku. Z sukcesem zarządzała działaniami marketingowymi w branży fintech. Doświadczenie w budowaniu strategii komunikacyjnych zdobywała również w agencjach reklamowych. Odpowiada za kompleksowe zarządzanie działaniami marketingowymi, realizację kampanii promujących uczelnię oraz rozwój jej marki.