Tomasz Szymański dyrektorem marketingu w Drutex SA
W lutym 2025 r. stanowisko dyrektora marketingu firmy Drutex, producenta stolarki okienno-drzwiowej, objął Tomasz Szymański. Będzie odpowiedzialny za rozwój i realizację strategii marketingowej i trade-marketingowej marki oraz działania budujące jej globalną rozpoznawalność, w tym projekty sponsoringowe.
Tomasz Szymański ma ponad 20-letnie doświadczenie nie tylko w tej branży, ale także sprzedaży (B2B, B2C i e-commerce) oraz w rozwoju biznesu i zarządzaniu biznesem. Prowadził z sukcesem m.in. firmy zajmujące się rozwiązaniami IT i transformacją cyfrową.
– Drutex SA to firma o ugruntowanej i silnej pozycji w Europie oraz na świecie. Zarządzanie jej marketingiem to z pewnością ogromne wyzwanie. Jednocześnie to nobilitacja i możliwość bezpośredniego udziału w realizacji międzynarodowych, szeroko zakrojonych, ambitnych projektów ukierunkowanych na zwiększanie globalnej rozpoznawalności i przewag konkurencyjnych marki – mówi Tomasz Szymański.
– Firma jest kojarzona z największymi w Polsce i jednymi z największych w Europie kampaniami marketingowymi i sponsoringowymi. Drutex od kilkunastu lat z sukcesem podbija kolejne zagraniczne rynki. W planach są następne, nie mniej ambitne projekty. (…) Wykorzystując moje dotychczasowe doświadczenia, szczególną wagę będę przykładał do:
- transformacji cyfrowej,
- wykorzystywania najnowszych rozwiązań w budowaniu trwałej przewagi konkurencyjnej (…)
– dodaje.
Tomasz Szymański przypomina, że spółka zyskała międzynarodową rozpoznawalność dzięki m.in. międzynarodowej kampanii „Okna Drutex – wybór mistrzów”. Jej ambasadorami byli Jakub Błaszczykowski, Philipp Lahm i Andrea Pirlo. Poza tym od lat jest oficjalnym sponsorem i partnerem logistycznym Tour de Pologne, wyścigu z cyklu UCI World Tour. W ub.r. została także oficjalnym partnerem Interu Mediolan oraz zainicjowała współpracę z Juventusem Turyn, Cagliari i Palermo. Ponadto w 2024 r. Drutex ponownie został sponsorem drużyny żużlowej Orlen Oil Motor Lublin.