Tomasz Szurawski obejmuje stanowisko chief development officer w Lighthouse
Na początku maja do zespołu agencji Lighthouse dołączył Tomasz Szurawski, obejmując nowo utworzone stanowisko chief development officer. Będzie wspierał rozwój biznesu firmy, kierując działaniami z zakresu sprzedaży i marketingu.
– W mediach przepracowałem 23 lata. Ostatnie pół roku bycia poza nimi utwierdziło mnie w przekonaniu, że moje serce należy do tej właśnie branży. Wciąż mam w sobie drive na dalszy rozwój i nowe projekty. Stąd decyzja o powrocie i gotowość podjęcia ciekawych wyzwań w Lighthouse. Niektórych spośród Latarników znam od dwudziestu lat. Wiem, że nie ma tu odcinania kuponów. Jest za to możliwość realizacji zawodowych ambicji, gdzie indziej nie do spełnienia – mówi Tomasz Szurawski.
– Utworzenie stanowiska chief development officer to naturalny krok w rozwoju Lighthouse. Chcemy jeszcze skuteczniej łączyć strategiczne myślenie o sprzedaży, marketingu i rozwoju oferty z potrzebami naszych klientów oraz szybko zmieniającym się rynkiem. Doświadczenie Tomka w budowaniu i rozwijaniu projektów biznesowych będzie dla nas ogromnym wsparciem w tym zakresie – komentuje Przemysław Mitraszewski, prezes zarządu Lighthouse.
Tomasz Szurawski to menedżer z wieloletnim doświadczeniem w realizacji projektów z obszarów sprzedaży, komunikacji i marketingu zarówno B2B, jak i B2C. Przed dołączeniem do Lighthouse był związany z organizacją biznesową Corporate Connections. Wcześniej przez 10 lat pracował w Grupie PTWP, gdzie pełnił m.in. funkcję:
- prezesa zarządu spółki zależnej Publikator,
- dyrektora ds. nowych projektów Grupy,
- szefa targów 4 Design Days.
Odpowiadał również za system płatnych subskrypcji portali.
Współpracował z wydawnictwami i markami mediowymi takimi jak Newsweek Polska, Forbes, Rzeczpospolita, Dziennik Gazeta Prawna czy Fakt. Przez ponad dekadę związany z Ringier Axel Springer Polska. Odpowiadał m.in. za PR, CSR, komunikację wewnętrzną i korporacyjną oraz marketing i sprzedaż B2B. Pełnił również rolę dyrektora marketingu korporacyjnego w Gremi Media i dyrektora ds. projektów B2B w biurze reklamy spółki Infor Biznes.