Personalia

Tomasz Siedlecki odchodzi z firmy Euro-net

Po czternastu latach pracy z sieci detalicznej Euro-net, oferującej elektronikę i AGD, odchodzi Tomasz Siedlecki. Pełnił funkcję dyrektora marketingu.

Był odpowiedzialny za działania marketingowe, reklamę, akcje promocyjne, analizę konkurencji oraz badania rynkowe. Pełnił także funkcję rzecznika prasowego firmy. Prowadził działania marketingowe dwóch marek: RTV Euro AGD oraz OleOle. Stworzył koncepty dwóch marek własnych. Zarządzał kilkunastoosobowym zespołem, który wewnętrznie zajmuje się m.in. planowaniem mediów, produkcją reklam i DTP.

W tym czasie z Polski wycofały się Electroworld oraz Saturn, upadły Avans czy Mix Electronics. Pomimo to Euro-net rozwijał się i powiększał. Liczba salonów RTV Euro AGD w ciągu tych lat wzrosła trzykrotnie, a sklep internetowy Euro.com.pl stał się największym sklepem internetowym w Polsce. Firma zdobywała nagrody branżowe i konsumenckie.

Przed pracą dla Euro-netu Tomasz Siedlecki pracował m.in. jako dyrektor nowego biznesu i strategii w agencji reklamowej JWT. Był też dyrektorem marketingu w firmach Sony, Bosch i Siemens oraz Fiat. Ukończył studia ze specjalizacją marketing w SGH.

Tomasz Siedlecki nie zdradza dalszych planów zawodowych.



Reklama