Personalia

Tomasz Piątkowski wraca do GroupM

Wieloletni manager z rynku e-reklamy, Tomasz Piątkowski, po dwuletniej przerwie wraca do GroupM. Jako chief digital oficer spółki będzie w jej zespole zarządzającym zajmował się rozwijaniem oferty reklamy cyfrowej oraz technologicznego zaplecza.

Tomasz Piątkowski dołącza do zespołu zarządzającego GroupM. Oznacza to powrót do mediowych struktur WPP po dwuletniej przerwie. W tym czasie wprowadzał on na polski rynek oddział firmy analitycznej Meetrics i zarządzał nim.

Nowy szef digitalu w GroupM ma wzmacniać kompetencje technologiczne spółki i wdrażać nowe rozwiązania zakupowe w obszarze mediów cyfrowych. Będzie nadzorował pracę specjalistycznych marek GroupM:

  • Xaxis (programmatic),
  • Plista (reklama natywna),
  • LightReaction (performance marketing),
  • mSpark (współpraca ze start-upami z obszaru marketingu i technologii).

Będą mu podlegali szefowie wszystkich tych marek. Po powrocie Piątkowskiego do GroupM ze spółki odszedł Tomasz Kuisz, który przez ostatnie dwa lata kierował obszarem digital grupy.

W najbliższych miesiącach GroupM wprowadzi m.in. nowe narzędzie z obszaru influencer marketingu. Rozwija też ofertę programatycznego zakupu reklamy audio oraz CoPilot. Ten ostatni to system zakupu programmatic na bazie uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji.



Reklama