Personalia

Tomasz Musiał i Nikodem Sarna dołączają do Netsprint Group

Spółki tworzące Netsprint Group – Adrino, Email Network, LeadR, Netsprint oraz WhitePress – integrują rozwiązania dla wydawców. Przygotowaniem i wdrożeniem strategii rozwoju oferty na rynku polskim i rynkach zagranicznych zajmą się Tomasz Musiał i Nikodem Sarna.

Tomasz Musiał jako VP publishers & programmatic będzie tworzyć i integrować kompleksową gamę produktów spółek Netsprint Group dla wydawców, wśród których szczególne miejsce zajmie oferta monetyzacji powierzchni w ekosystemie programmatic. Zajmie się również rozszerzeniem obecnego inventory w modelu zautomatyzowanym.

Wspólnie z Nikodemem Sarną, head of business development CEE & partnerships network, będzie wzmacniać relacje z kluczowymi wydawcami. Najbliższe miesiące poświęcą na opracowanie strategii rozwoju wybranych produktów z portfolio grupy oraz ekspansję na rynki zagraniczne.

Przez ostatnich 5 lat Tomasz Musiał pracował w Smart AdServer Polska. Jako general manager współpracował z polskimi klientami oraz partnerami z obszaru EMEA. W ramach pełnionych obowiązków odpowiadał za rozwój i implementację rozwiązań w obszarze adserver i programmatic. Z branżą digital marketingu związany jest blisko 15 lat.

To współautor raportów rynkowych i publikacji, a także prelegent na konferencjach lokalnych i zagranicznych.

Nikodem Sarna ma 5-letnie doświadczenie w środowisku reklamy online. Przed dołączeniem do Netsprint Group jako business development manager CEE związany był z polskim oddziałem Smart AdServer.

Wcześniej współpracował z warszawskim biurem Starcom MediaVest Group (obecnie Publicis Media) i londyńskim biurem Rubicon Project.

Jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego oraz Szkoły Głównej Handlowej. Aktywnie uczestniczy w życiu branży – jest autorem artykułów i prelegentem na konferencjach.

  • 1

Tomasz Musiał, Nikodem Sarna



Reklama