Personalia

Tomasz Kwiatkowski liderem polskiego oddziału Havas Market

Z początkiem września Tomasz Kwiatkowski objął stanowisko lidera polskiego oddziału Havas Market, będącego częścią międzynarodowej sieci agencji e-commerce należącej do Havas Media Group.

Tomasz Kwiatkowski to ekspert z wieloletnim doświadczeniem w obszarze e-commerce i marketingu. Zdobywał wiedzę fachową, pracując zarówno dla lokalnych, jak i międzynarodowych firm. Ostatnio jako dyrektor w takich agencjach jak Proomni czy G22, a także po stronie klienta w Glosel (TaniaKsiazka.pl i Bee.pl) czy Bdsklep.pl. Miał tam okazję zarządzać zespołami e-commerce i marketingu.

Międzynarodowe doświadczenie zdobywał, pracując w Dubaju dla JWT Dubai jako regional account director. Wcześniej związany z Publicisem oraz Leo Burnett. Pracował dla klientów z różnych kategorii, jak Żywiec, Pekao SA, Kraft, Alfa Romeo, Samsung, HSBC, Orange, Wyborowa SA, Hortex, Grupa Onet czy 3M. W strukturach HMG będzie podlegał chief digital officer, Beacie Magdziarz.

Tomek jest świetnym ekspertem z imponującą wiedzą i doświadczeniem w obszarze nie tylko e-commerce, ale i postrzegania perspektywy biznesu. Stanowi to dodatkową wartość dla klientów Havas. Jestem przekonana, że dzięki tym możliwościom oraz znakomitemu zespołowi ekspertów będziemy w stanie skalować Havas Market. Stworzymy też najbardziej znaczące doświadczenia dla konsumentów – mówi Beata Magdziarz.

Havas Market (wcześniej na polskim rynku Havas E-commerce)

Ta jednostka znajdująca się w globalnej sieci agencji e-commerce Havas Media Group oferuje:

  • strategię i produkcję w obszarze direct to consumer;
  • social & content commerce;
  • usługi analityczne, w tym: integracje systemów bazodanowych, optymalizację efektywności kampanii typu performance czy wręcz działań na własnym sklepie przez bezpośrednią sprzedaż na wybranych marketplace’ach (w tym Amazon, Allegro, Shopee, Erli, Empik).
  • 1
Tomasz Kwiatkowski

Tomasz Kwiatkowski – lider Havas Market w Polsce



Reklama