Personalia

Tomasz Czerwiński dołącza do Amplifi i obejmuje stanowisko head of digital investment

Do zespołu Amplifi (Dentsu Polska) dołącza Tomasz Czerwiński jako head of digital Investment. Będzie odpowiedzialny za negocjacje oraz za wykreowanie i realizację polityki inwestycyjnej w mediach digitalowych. Pokieruje też zespołem w składzie: Magdalena Liberska i Anna Lipińska.

Przez ostatnie dwa lata Tomasz Czerwiński pełnił funkcję digital trading directora w grupie Mediabrands. W ramach swojej funkcji odpowiadał za koordynację współpracy tradingowej grupy w obszarze digitalowym. Blisko współpracował m.in. z zespołami agencji UM, Initiative, UM Thrive, Junior Initiative, Reprise oraz Matterkind.

Karierę zaczynał w branży mediowej w 2011 r. Objął wtedy stanowisko junior media plannera w agencji Mediacom. Od tamtej pory zdobywał doświadczenie w pracy dla różnych agencji, w tym Zenith, UM i Initiative. Obsługiwał klientów z różnorodnych branż, takich jak FMCG, bankowość, ubezpieczenia, farmacja, turystyka, motoryzacja oraz AGD. Wcześniej był już związany z grupą Dentsu, gdy koordynował i rozwijał kompetencje zespołu digital, usług i produktów digitalowych.

  • 1
Tomasz Czerwiński

Tomasz Czerwiński dołącza do Amplifi i obejmuje stanowisko head of digital investment



Reklama