Personalia

Tadeusz Żórawski dyrektorem globalnej strategii e-commerce w Molecular BBDO

Rozwojem strategii spółki Molecular BBDO na szczeblu globalnym pokieruje Tadeusz Żórawski. Objął on stanowisko dyrektora globalnej strategii e-commerce.

W nowej funkcji Tadeusz Żórawski połączy dotychczasowe doświadczenie i wiedzę na temat m.in. zachowań konsumenckich i marketing automation z wizjonerskim podejściem do e-commerce i digital commerce.

Będzie realizował strategie rozwoju dla marek, które chcą zwiększyć zyski z e-commerce oraz są gotowe na wprowadzanie nowości digital commerce takich jak social commerce, image commerce, automated commerce i innych.

Tadeusz Żórawski przeszedł drogę od junior media planera do roli lidera domów mediowych (Universal McCann w Polsce, PHD). Wspierał w rozwoju m.in. takie marki jak Nestlé, General Motors, Polkomtel, Onet.pl, PLL LOT, Allegro, PKO Bank Polski.

Przez ostatnie lata był związany z branżą e-commerce i nowymi technologiami. Wspomagał współpracę start-upów i korporacji jako doradca strategiczny i lider projektu Ommnichannel w The Heart Tech. Doradzał również SaveCart – firmie oferującej marketing automation dla sklepów online.

Jest pomysłodawcą i liderem Smart Human – warsztatów i konferencji poświęconych technologii smart zorientowanej na człowieka. Prowadził też projekt ewolucji mediów w Międzynarodowym Stowarzyszeniu Reklamy IAA.

To ekspert IAB i członek rady programowej Forum IAB oraz konferencji Interact organizowanej pod auspicjami IAB Europe.



Reklama