Personalia

Stor9 rozbudowuje zespół influencer marketingu. Awans i nowe osoby

W zespole influencer marketingu agencji Stor9 awansowała Izabela Józwowicz. Dwie osoby dołączyły: Marcelina Woźniak (head of influencer marketing) i Karol Wojciechowski (influencer marketing creative). Rozbudowanie zespołu związane jest z poszerzaniem obsługi klientów oraz rozwojem działań w obszarze influencer marketingu.

Powiększa się zespół influencer marketingu w agencji Stor9. Izabela Józwowicz objęła stanowisko influencer marketing managerki z początkiem kwietnia br. Do zespołu dołączyła w 2021 r. Od tego czasu jest odpowiedzialna za marki beauty i segment lifestyle. W ramach powierzonych działań będzie kontynuowała pracę w obszarze współprac influencerskich dla klientów. Zawodową przygodę rozpoczęła w 2017 r. Pracowała w obszarze PR i marketingu dla klientów z branży nowych technologii, start-upów i funduszy inwestycyjnych. Następnie zaczęła realizować działania z influencerami.

Marcelina Woźniak – head of influencer marketing

Odpowiada za zarządzanie stałym zespołem i zespołami projektowymi. Także za współtworzenie strategii influencer marketingowych dla klientów agencji. Podlega bezpośrednio Markowi Myślickiemu, który czuwa nad obszarem influencer marketingu.

Do Stor9 przeszła z Shopee, gdzie przejęła zarządzanie zespołem influencer marketingu. Odpowiadała m.in. za budżet i wyznaczanie strategii działu oraz realizację i analizę kluczowych wskaźników. Swoje 9-letnie doświadczenie zdobyła w agencjach LifeTube i Gamellon. Współtworzyła tam struktury sprzedaży. Jako senior sales manager była odpowiedzialna za największe projekty i kluczowych klientów, m.in. Coca-Colę, Ubisoft czy EA Games. Z kolei w agencji influencer marketingu Spotlight, która stworzyła TeamX, jako team leaderka odpowiadała za zespół managerów największych twórców. Była również managerką gwiazd polskiego YouTube, m.in. Stuu czy Julii Kostery.

Karol Wojciechowski – influencer marketing creative

Absolwent dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. W zespole influencer marketingu jest jedną z osób odpowiedzialnych za bezpośrednią współpracę z klientami i influencerami pod kątem kreatywnego wsparcia tworzonego contentu. Wcześnie pracował jako creative content specialist. Zajmował się m.in.:

  • kreowaniem contentu do filmów publikowanych na platformie YouTube,
  • kontrolą planu nagraniowego,
  • kontaktem z influencerami,
  • organizacją wyjazdów zdjęciowych.
  • 2
Dział influencer marketingu Stor9 - Marcelina Woźniak

Marcelina Woźniak zasiliła dział influencer marketingu Stor9 jako head of influencer marketing

Dział influencer marketingu Stor9 - Izabela Józwowicz

Izabela Józwowicz awansowała na influencer marketing managerkę



Reklama