Personalia

Stephen Taylor szefem globalnych struktur marketingu HMD Global

Szefem globalnych struktur marketingu HMD Global został Stephen Taylor. Będzie kreował wizerunek smartfonów Nokia.

Do HMD Global Stephen Taylor wnosi blisko 30 lat doświadczenia w sprzedaży i marketingu. Wcześniej kreował wizerunek globalnych liderów branży technologicznej, pracując m.in. dla takich firm, jak PayPal czy Samsung. W nowej roli będzie odpowiedzialny za strategię marketingową całej firmy, a także poszczególnych produktów z portfolio smartfonów i telefonów klasycznych marki Nokia. Nowy dyrektor marketingu będzie podlegał bezpośrednio Florianowi Seiche, CEO HMD Global.

Przed dołączeniem do nowego pracodawcy Taylor był dyrektorem marketingu regionu EMEA (kraje Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki) w firmie PayPal. Odpowiadał za modernizację podejścia do marketingu w obszarze online. Jeszcze wcześniej, zarządzając europejskimi strukturami marketingu w Samsungu, miał wkład w transformację marki w takich obszarach, jak e-commerce czy media społecznościowe. Karierę rozpoczynał w rodzimych firmach, pracując m.in. dla marki Gillette.

  • 1
Stephen Taylor

Stephen Taylor



Reklama