Sebastian Huber na czele LifeTube Content Lab
LifeTube (Grupa LTTM) uruchomi nowe usługi i narzędzia technologiczne, które mają zwiększyć przychody pasywne twórców online. W tym celu powołuje nową jednostkę LifeTube Content Lab, na której czele staje Sebastian Huber, dotychczasowy country manager Jellysmack na Polskę.
Sebastian Huber doświadczenie zawodowe zdobywał od 2008 r. Karierę rozpoczął od prowadzenia polskiego oddziału serwisu społecznościowego Myspace. Następnie przez kilkanaście lat, jako head of digital, kierował działem Digital Media w Europie Centralnej i Wschodniej w telewizjach Fox i National Geographic. Po przejęciu firmy przez The Walt Disney Company skupił się na content recyclingu i redystrybucji treści wideo Fox/NG. Efektem były wieloletnie umowy partnerskie z firmami Onet – RASP oraz TVN.
Po czternastu latach pracy w telewizji został country managerem polskiego oddziału firmy Jellysmack. Odpowiadał za pozyskiwanie twórców internetowych i monetyzację treści na platformach social media.
– W całej grupie rozumiemy, jak wyczerpującą pracą potrafi być praca twórcy. Ile wysiłku trzeba włożyć, jeżeli traktuje się ten zawód poważnie – mówi Marcin Jeziorski, partner w Mediacap, spółce inwestycyjnej będącej właścicielem LifeTube. – Dlatego unowocześniamy LifeTube. Tworzymy usługi i narzędzia technologiczne, które pozwolą naszym twórcom na jeszcze większą efektywność w monetyzacji kreowanych treści oraz ich talentów. Bardzo się cieszę, że to Sebastian staje się jedną z twarzy zmian zachodzących w firmie. Oprócz fantastycznej energii wnosi ze sobą niezbędne doświadczenie wyniesione z Jellysmack i The Walt Disney Company. LifeTube Content Lab to dopiero przedsmak tego, co szykujemy.
- 1