Personalia

Sebastian Hejnowski awansuje w strukturach Publicis Communications

Zakres odpowiedzialności Sebastiana Hejnowskiego, dotychczasowego CEO MSL Central and Eastern Europe, rozszerza się. Od 10 października będą mu podlegać szefowie Arc, Leo Burnett i MSL.

Grupa Publicis chce uprościć funkcjonowanie agencji i zmniejszyć biurokrację. W związku z tym systematycznie redukuje liczbę podmiotów prawnych. Marki Arc, Leo Burnett oraz MSL będą funkcjonowały jako osobne oddziały w ramach jednej spółki LBG, której CEO będzie Sebastian Hejnowski.

Jest on jednym z członków zespołu zarządzającego Publicis Communications. To lider procesów integracyjnych oraz budowania synergicznych rozwiązań pomiędzy poszczególnymi dywizjami Publicis Groupe. W ciągu ostatnich dwóch lat dzielił swój czas między Warszawę i Paryż, gdzie pracował w biurze Publicis Groupe.

Transformacja biznesowa Publicis Groupe to proces, którego celem jest stworzenie nowoczesnych rozwiązań z różnych dziedzin marketingowych, handlowych i technologicznych. Modułowość oferty ma być odpowiedzią na zmieniające się potrzeby rynku oraz firm będących klientami koncernu. Grupa stawia na rozwiązywanie problemów biznesowych klientów. Chce tworzyć rozwiązania, które budują dla nich nowe perspektywy wzrostu oraz prowadzić komunikację umożliwiającą zdobywanie istotnej pozycji na rynku.



Reklama