SAPR z nową Radą wybraną na kadencję 2025–2027 - Marketing przy Kawie

Personalia

Stowarzyszenie Agencji Public Relations wybrało nową Radę Stowarzyszenia na kadencję 2025–2027

13 października podczas walnego zebrania członków Stowarzyszenia Agencji Public Relations (SAPR) wybrano nową Radę Stowarzyszenia. W jej skład weszli: Joanna Adamiak (przewodnicząca), Paweł Bylicki, Rafał Czechowski, Jan Matysik oraz Izabela Wejcht. Kadencja nowej rady potrwa dwa lata.

Nowa przewodnicząca Rady, Joanna Adamiak, jest prezeską i współwłaścicielką warszawskiej agencji Face it. W składzie Rady SAPR znaleźli się także:

  • Paweł Bylicki, CEO agencji Public Dialog (Warszawa),
  • Rafał Czechowski, CEO Imago Public Relations (Katowice),
  • Jan Matysik, prezes agencji Cumulus PR (Lublin),
  • Izabela Wejcht, dyrektor zarządzająca WeCom PR (Warszawa).

Czuję się zaszczycona, że po raz trzeci zostałam obdarzona zaufaniem członków SAPR oraz Rady Stowarzyszenia. Nowa kadencja to czas kontynuacji, ale też nowych inicjatyw, które będą wzmacniać pozycję branży public relations i SAPR jako głosu środowiska profesjonalistów PR w Polsce – powiedziała Joanna Adamiak, przewodnicząca Rady Stowarzyszenia Agencji Public Relations.

Rada SAPR pełni funkcję organu nadzorczego Stowarzyszenia. Do jej zadań należy m.in.:

  • monitorowanie zgodności działań zarządu z przepisami prawa i postanowieniami statutu,
  • ocena działalności Stowarzyszenia,
  • przygotowywanie sprawozdań dla walnego zebrania,
  • wydawanie opinii w sprawie udzielenia absolutorium zarządowi.

Rada może również występować w roli sądu koleżeńskiego w sprawach dotyczących przestrzegania standardów etycznych i zasad dobrych praktyk w branży public relations.

Doceniasz naszą pracę?

Postaw kawę redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to


Reklama