Runmageddon komercjalizuje markę. Milivoj Puškar wiceprezesem - Marketing przy Kawie

Personalia

Firma Runmageddon stawia na komercjalizację marki. Milivoj Puškar zostaje wiceprezesem

Spółka Runmageddon, odpowiadająca za największy w Polsce cykl biegów z przeszkodami, ogłasza kluczowe zmiany w strukturze zarządu oraz nową strategię biznesową. Do zarządu spółki dołączył Milivoj Puškar, który objął stanowisko chief commercial & brand officer. Jego doświadczenie i kompetencje mają wzmocnić proces transformacji i komercjalizacji marki Runmageddon.

W ramach nowej strategii biznesowej Runmageddon SA przechodzi zmiany operacyjne i strukturalne. Spółka odchodzi od modelu czysto eventowego, by kompleksowo rozwijać brand i jego poszczególne filary. Kompetencje z obszarów komunikacji, brandingu, sprzedaży, SSC, B2C i B2B oraz IT zostają przeniesione do holdingu Runmageddon SA z firmy Extreme Events. Ta ostatnia skoncentruje się stricte na organizacji biegów w całej Polsce.

Celem holdingu jest:

  • efektywniejsze zarządzanie obecnymi projektami (cykl biegów Runmageddon, półkolonie i wydarzenia dla dzieci, sieć siłowni czy sklep firmowy),
  • budowa fundamentów pod przyszłe inicjatywy w obszarze sportu, rekreacji, edukacji czy e-commerce.

To krok milowy w kierunku dalszej profesjonalizacji holdingu Runmageddon SA. Chcemy zbudować nowoczesną, sprawnie działającą organizację, która nie tylko realizuje eventy, ale i efektywnie rozwija nowe linie biznesowe oparte na naszej silnej marce. W świadomości naszych odbiorców jesteśmy już lovebrandem, który łączy setki tysięcy dzieci i dorosłych i buduje trwałą społeczność wokół ruchu, emocji i rozwoju. To silny fundament dla biznesowego rozwoju – komentuje Jarosław Bieniecki, założyciel Runmageddonu.

Holding ma ambitne plany rozwoju. W pierwszym półroczu odnotował wzrost sprzedaży B2C, startów indywidualnych i firmowych o 16% r/r. W skali całego roku prognozuje wypracowanie 20-procentowego wzrostu.

Rosnące wyniki finansowe, wynikające m.in. z dynamicznego przyrostu frekwencji, są potwierdzeniem potencjału naszej marki. To także dowód, że Runmageddon jest gotowy na kolejny etap rozwoju w ramach poszczególnych linii biznesowych. Chcemy budować trwałą przewagę rynkową i wzmacniać siłę brandu. Skupiamy się więc na:

  • rozwijaniu długoterminowych partnerstw strategicznych,
  • przyciąganiu sponsorów, którzy chcą inwestować w unikalne doświadczenia łączące sport, rozrywkę i społeczność

– komentuje Michał Iwan, chief marketing officer w Runmageddonie.

Milivoj Puškar w zarządzie spółki

Dołączenie Milivoja Puškara do zarządu jest odpowiedzią na nowe potrzeby organizacyjne spółki. Jako chief commercial & brand officer będzie on odpowiadał za:

  • strategię komercyjną,
  • komunikację marki,
  • rozwój sprzedaży i partnerstw.

Puškar ma ponad 17-letnie doświadczenie w transformacji biznesowej, budowie strategii komercyjnych oraz rozwoju zespołów sprzedaży. W Tigers (spółce należącej do holdingu 22 Ventures) jako chief revenue officer odpowiadał za marketing, sprzedaż oraz program partnerski. Wcześniej był co-general managerem w Zepter International Poland. Doprowadził do największego wzrostu sprzedaży firmy od dekady i rozwinął kanał e-commerce. Jest także założycielem firmy Banquete Partner, obsługującej m.in. międzynarodowe sieci hotelowe takie jak Sheraton, Hilton czy Marriott.

Dołączenie do Runmageddonu to dla mnie wyzwanie. Jednocześnie to ogromna szansa, by z silnej i rozpoznawalnej marki zbudować kompleksowy ekosystem biznesowy. Moją ambicją jest wdrożenie strategii, która pozwoli na dynamiczny rozwój każdego z segmentów spółki i skuteczną ekspansję komercyjną – mówi Milivoj Puškar.

Doceniasz naszą pracę?

Postaw kawę redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to


Reklama