Personalia

Roman Dudziński w Carat Polska awansuje na digital directora

Na stanowisko digital directora w Carat Polska awansował Roman Dudziński. Dotychczas pełnił rolę digital development managera.

W poprzedniej roli Roman Dudziński przede wszystkim skupiony był na opracowaniu i wdrożeniu „d2: Dentsu Digital” – platformy rozwoju kompetencji digital. Obecnie skoncentruje się na:

  • rozwijaniu strategii klientów z portfolio agencji,
  • new business,
  • wsparciu wdrażania strategii inwestycyjnej w obszarze mediów online,
  • dalszym rozwoju platformy.

W Carat (Dentsu Aegis Network Polska) pracuje od 2016 r. Wcześniej rozwijał się w domach mediowych Media Direction OMD oraz Zenith. W ciągu ostatnich lat zbierał doświadczenie i budował kompetencje internetowe w ramach stałej obsługi marek z kilku branż, m.in.:

  • technologia (Microsoft),
  • odzież (Adidas),
  • FFBR (grupa AmRest),
  • e-commerce (launch KFC Weborder),
  • motoryzacja (grupa PSA),
  • FMCG (grupa Barilla),
  • alkohole (grupa Bacardi-Martini).

Pełniąc funkcję digital leada, kreował skuteczną komunikację mediową z obszaru działań wizerunkowych, performance, w synergii off- i online oraz tylko w Internecie.

Jest trenerem programu IAB DimaQ i nadzoruje proces tej certyfikacji w grupie Dentsu Aegis Network Polska. Należy także do rady programowej tegorocznej edycji Forum IAB.



Reklama