Robert Fatek dołącza do zespołu N42 Group jako head of business development department
Do zespołu N42 Group dołączył Robert Fatek, obejmując stanowisko head of business development department. To ekspert z ponad 20-letnim doświadczeniem w obszarze komunikacji marketingowej i sprzedaży. Jego zawodowa ścieżka obejmowała pracę z markami z sektorów od FMCG, retailu, beauty & healthcare, przez finanse i farmację, po zamówienia publiczne.
N42 Group właśnie przechodzi rebranding i umacnia swoją pozycję jako hub komunikacyjny. W nowej odsłonie stawia na innowacyjne podejście do PR, marketingu i komunikacji. Robert Fatek będzie miał kluczową rolę
w kształtowaniu strategii biznesowych. Jego misją będzie:
- rozwijanie strategii sprzedaży i poszukiwanie nowych rynków,
- umacnianie relacji z obecnymi klientami.
Wszystko to ma przełożyć się na zwiększenie wartości oferowanych usług oraz dynamiczny rozwój grupy.
- 1