Personalia

Renata Stefanowska nową dyrektor marketingu i komunikacji w BCC

1 października 2022 r. Renata Stefanowska objęła funkcję dyrektor biura marketingu i komunikacji Business Centre Club. Nowa dyrektor odpowiedzialna będzie m.in. za wdrożenie nowej strategii komunikacji marketingowej, wzmocnienie marki oraz dostosowanie oferty do zmian rynkowych adekwatnie do wartości istotnych dla członków klubu. To jeden z elementów procesu zmian, jakie obecnie zachodzą w organizacji.

Renata Stefanowska wnosi do BCC swoje ponaddwudziestoletnie doświadczenie w marketingu, komunikacji i zarządzaniu marką. Składa się na nie m.in. 15 lat pracy w międzynarodowej firmie audytorsko-doradczej Mazars. Stefanowska była w niej odpowiedzialna za strategię marki, komunikację, rozpowszechnianie wiedzy i zarządzanie reputacją w Polsce. Przed dołączeniem do Mazars odpowiadała za marketing w Calyon – polskim oddziale banku korporacyjnego i inwestycyjnego grupy Credit Agricole (obecnie Credit Agricole Bank Polska).

W Business Centre Club nowa dyrektor marketingu i komunikacji będzie dbać o wzmocnienie marki oraz współpracę z członkami klubu. Współpracuje w tym celu z zarządem BCC.

Bardzo się cieszymy, że możemy powitać w zespole tak doświadczoną specjalistkę. Business Centre Club zamierza wzmocnić wizerunek. Zmienia swoją strategię komunikacyjną, by wyjść naprzeciw nowym, dynamicznym realiom biznesowym – mówi prezes Business Centre Club, Jacek Goliszewski. Jak dodaje, pandemia COVID-19 i następstwa wojny w Ukrainie uzmysłowiły przedsiębiorcom, w jak połączonym globalnym środowisku biznesowym funkcjonują. – Tym bardziej będą oni doceniać możliwość uzyskania gwarancji i jeszcze większego wsparcia oferowanego przez BCC – podkreśla.

BCC rozpoczyna zmiany organizacyjne, które mają lepiej przystosować organizację do działania w obecnych realiach. Business Centre Club koncentrować się będzie na nowych wyzwaniach i na otwarciu się na młodych przedsiębiorców.

Nowa dyrektor zastąpiła na stanowisku Marzenę Denkiewicz, która po 25 latach pracy w BCC podejmuje nowe wyzwania zawodowe.

  • 1
Renata Stefanowska

Renata Stefanowska – dyrektor marketingu i komunikacji w Business Centre Club


 

Reklama