Personalia

Rafał Wyszyński chief data and technology officerem w IPG Mediabrands

Chief data and technology officerem w IPG Mediabrands został Rafał Wyszyński. Jest to nowe stanowisko w strukturach grupy.

W ramach swoich kompetencji Rafał Wyszyński zajmie się wzmacnianiem umiejętności firmy w m.in. w obszarach:

  • precyzyjnej komunikacji opartej na danych (programmatic),
  • usług datatech i martech (strategie, wdrożenia, algorytmy).

Jego zadaniem będzie wykorzystywanie aktywów holdingu, tak aby IPG Mediabrands była jedną z najbardziej innowacyjnych grup agencji mediowych w Polsce. Z ramienia grupy zajmie się także rozwojem lokalnego oddziału Kinesso.

Ma wieloletnie doświadczenie w pracy w zespołach analitycznych. Ostatnio zarządzał firmą doradczą DataTech Advisory (Netsprint Group). Wcześniej zajmował się m.in. przygotowaniem i implementacją strategicznego planu rozwoju platformy DMP Netsprint Audience.

Poprzednio przez 10 lat związany był z Publicis Media. Jako managing director kierował kilkudziesięcioosobowym departamentem zajmującym się danymi, kwestiami technologii, innowacji, analityki i insightów.

Zespół Rafała Wyszyńskiego w IPG Mediabrands będzie ściśle współpracował z teamami obsługi klienta oraz strategią.

  • 1
Rafał Wyszyński

Rafał Wyszyński



Reklama