Personalia

Rafał Ryś w Saatchi & Saatchi IS

Do działu kreacji Saatchi & Saatchi IS dołączył Rafał Ryś. Od połowy kwietnia będzie piastował funkcję associate creative directora. Podlega bezpośrednio Kamilowi Majewskiemu, creative directorowi.

Rafał Ryś ma ponad 15-letnie doświadczenie w branży. Zdobywał je m.in. w agencjach Change Integrated, Havas, McCann Erickson, Isobar i Grey.

Jest odpowiedzialny za stronę kreatywną kampanii: „Photos for Life” dla Fundacji Rak and Roll, „Anastazja” dla Ikei czy „Kolęda syryjskich i polskich rodzin” dla Caritasu. Tworzył dla firm i marek takich jak Reckitt Benckiser, Peugeot, Citroen, BMW, Ikea, Pekao, L’Oreal, Wedel, Link4, Play, Polpharma, Disney, MTV, Volvo, Empik, mBank i Samsung.

Koncepty kreatywne, których jest autorem lub współautorem, były wielokrotnie nominowane i wyróżniane na festiwalach międzynarodowych. Były wśród nich CannesLions, Golden Drum, Clio, New York Festival czy Eurobest. Zdobyły także uznanie przedstawicieli polskiej branży marketingowej, co zaowocowało nagrodami KRT i InnovationAd.

Jest absolwentem Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi.


 

Reklama