10.07.2018Radosław Mazowiecki w GetResponseludzie i firmyDo GetResponse dołączył Radosław Mazowiecki. Objął stanowisko dyrektora działu sprzedaży na rynku polskim.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad56071 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja ZarejestrujDoceniasz naszą pracę?Postaw kawę redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści. Skomentuj 0
10.07.2018Szymon Szymczyk w Spark & MortarStanowisko head of PR w Spark & Mortar objął Szymon Szymczyk. Odpowiada za komunikację spółki oraz tworzonych przez nią marek produktów, które będą wprowadzane na rynek.
10.07.2018Przemysław Maliszewski dołączył do KogifiW lipcu do Kogifi, polskiej firmy z branży IT, dołączył były dyrektor sprzedaży na rynek środkowo- i wschodnioeuropejski Sitecore – Przemysław Maliszewski. Objął funkcję senior executive VP digital platforms and services.
10.07.2018Katarzyna Jakubów-Tyka kierownikiem działu SEO w agencji NetimW firmie Netim będzie odpowiadała za pracę i rozwój zespołu specjalistów SEO i content marketingu. Zajmie się również wsparciem rozwoju oferty i promocji firmy oraz konsultingiem i realizacją strategii SEO dla strategicznych klientów.
9.07.2018Igor Janke odchodzi z Bridge, a Magdalena Kowalska dołącza do zarządu firmyIgor Janke zdecydował się opuścić firmę. Magdalena Kowalska, dotychczasowa dyrektor zarządzająca Bridge, dołączyła do zarządu firmy i grona partnerów.
9.07.2018Beata Bartczak i Agnieszka Galińska na nowych stanowiskach w wydawnictwie BauerDotychczasowa kierownik segmentu pism luksusowych w wydawnictwie Bauer, Agnieszka Galińska awansowała w strukturach biura reklamy. Objęła stanowisko dyrektora reklamy magazynów luksusowych i młodzieżowych („Pani”, „Show”, „Twój Styl”). Beata Bartczak objęła stanowisko dyrektora reklamy magazynów poradnikowych („Świat Kobiety”, „Olivia”, „Kobieta i Życie”) oraz dwutygodników („Tina”, „Naj”).
6.07.2018Szymon Kot dołączył do start-upu Disco:VRNa czele działu marketingu w start-upie Disco:VR na początku lipca stanął Szymon Kot. Będzie odpowiedzialny za wdrożenie kompleksowej strategii marketingowej, umowy z partnerami oraz akcje specjalne.