Personalia

Radosław Gołąb dyrektorem ds. rozwoju produktów digital w AMS

1 czerwca 2020 r. do zespołu AMS dołączył Radosław Gołąb. Objął stanowisko dyrektora ds. rozwoju produktów digital.

Będzie odpowiedzialny za budowę i wdrożenie modelu sprzedaży oferty cyfrowej, rozwój oferty digital out-of-home w połączeniu z rozwiązaniami online, a także współpracę z innymi podmiotami.

Z branżą reklamy online związany jest od ponad trzynastu lat. Poprzednio pracował w Gemiusie na stanowisku dyrektora ds. rozwoju biznesu reklamowego. Zajmował się rozwojem produktu skierowanego do wydawców – adserwera AdOcean, dostępnego na dziewiętnastu rynkach. Odpowiadał za stworzenie oraz wprowadzenie na rynek AdOcean SSP. Oprócz tego prowadził szkolenia i wykłady dotyczące technologii programmatic i zarządzania kampaniami reklamowymi w Internecie.

Jest członkiem grupy roboczej IAB dotyczącej reklamy programmatic. Wcześniej zajmował się rozwijaniem oferty reklamowej wideo wydawców w firmie brokerskiej Atmedia.

  • 1
Radosław Gołąb

Radosław Gołąb



Reklama