21.02.2006PUNKT powiększa dział New Business TweetTym samym dział New Business liczy trzy osoby i jest kolejnym punktem rozwoju Agencji Reklamowej PUNKT.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad53450 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
21.02.2006EventLab podsumowuje pierwszy rok działalnościW 2005 agencja experiential marketing EventLab zbudowała stabilny zespół, pozyskała rozbudowane portfolio Klientów, a tym samym zapewniła sobie już w pierwszym roku działalności operacyjną i finansową niezależność od macierzystej DougFaberFamily (DFF). Julian Kozankiewicz dotychczas kierujący agencją na stanowisku Event Director został udziałowcem i Managing Partnerem agencji. 0 0 0
21.02.2006Ambra S.A. wzmacnia dział marketinguMałgorzata Babicz dołączyła do działu marketingu firmy Ambra S.A. -lidera polskiego rynku win. Na stanowisku Junior Brand Managera będzie odpowiedzialna za markę Piccolo (bezalkoholowy napój gazowany dla dzieci). 0 0 0
21.02.2006Toolbox Creative Communications powiększa zespółW związku z pozyskaniem nowych klientów i dynamicznym rozwojem agencji, zarząd Toolbox Creative Communications podjął decyzję o powiększeniu zespołu. Stanowiska Account Executive objęli: Miron Niewiadomski oraz Ewa Pliszka. 0 0 0
21.02.2006Nowy Account Manager w CADo polskiego zespołu CA dołączył Sylwester Wójcik, który objął stanowisko Account Managera. Odpowiada on za zarządzanie sprzedażą do kluczowych klientów sektorów: telekomunikacyjnego, przemysłowego, paliwowego i energetycznego. Sylwester Wójcik kieruje sprzedażą bezpośrednią i poprzez partnerów handlowych w tym segmencie rynku. 0 0 0
20.02.2006Zmiana na stanowisku Dyrektora ds. Marketingu Grupy AnimexZ dniem 16 lutego br. na podstawie porozumienia stron, Pan Walery Lach przestał pełnić funkcję Dyrektora ds. Marketingu Grupy Animex. 0 0 0
20.02.2006TESTA Communications z UNIVERSUMAgencja TESTA Communications Sp. z o.o. rozpoczęła współpracę ze spółką UNIVERSUM Promotion Group – liderem rynku reklamy wielkoformatowej w Polsce. 0 0 0