„Puls Biznesu” rozwija dział sprzedaży subskrypcji. Marcin Sobczak senior sales B2B managerem
„Puls Biznesu” rozwija dział sprzedaży w zakresie subskrypcji. Na początku stycznia br. do zespołu dołączył Marcin Sobczak, który objął funkcję senior sales B2B managera. Odpowiadać będzie za pozyskiwanie nowych partnerstw i współpracę korporacyjną subskrypcji „Pulsu Biznesu”.
Marcin Sobczak to manager z ponad 20-letnim doświadczeniem w zakresie zarządzania:
- sprzedażą B2B i B2C,
- obsługą klienta,
- jakością sprzedaży i obsługi,
- partnerstwami strategicznymi dla produktów subskrypcyjnych.
Dotychczasowe doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. w Canal+ Polska SA czy Ringier Axel Springer Polska, gdzie w ostatnich latach budował partnerstwa i współprace strategiczne związane z subskrypcjami. W „Pulsie Biznesu” jako senior sales B2B manager odpowiedzialny będzie przede wszystkim za rozwijanie istniejącej bazy subskrybentów B2B.
– Zespół sprzedaży subskrypcji ma w tym roku ambitne cele. Tym bardziej potrzebujemy kompetentnych, zaangażowanych managerów. Marcin Sobczak ma duże doświadczenie w obszarze subskrypcji, dzięki czemu możemy podejmować nowe inicjatywy od samego początku naszej współpracy. W 2025 r. będziemy kłaść w „Pulsie Biznesu” zwiększony nacisk na new business, jak również skalowanie dotychczasowych umów. Wierzę, że Marcin będzie silnym wsparciem w realizacji naszych planów – podkreśla Szymon Jabrzyk, head of subscription sales w „Pulsie Biznesu”.
„Puls Biznesu” podaje, że aktualnie jego serwis pb.pl ma ponad 32 tys. płatnych subskrypcji cyfrowych, przy 5-proc. wzroście r/r. Każdego miesiąca stronę odwiedza przy tym średnio 1,3 mln internautów.