Bartosz Gomółka value & strategy directorem w IQS - Marketing przy Kawie

Personalia

Przemysław Kuraczyk i Bartosz Gomółka w kadrze zarządzającej IQS

IQS rozpoczyna rok od wzmocnienia swojego zespołu zarządzającego dzięki kluczowym zmianom kadrowym. W styczniu br. Przemysław Kuraczyk, dotychczasowy szef jednego z działów badawczych IQS, w wyniku awansu wewnętrznego objął stanowisko business growth directora. Do firmy dołączył także – po 17 latach przerwy – Bartosz Gomółka, obejmując nowo utworzone stanowisko value & strategy directora.

Przemysław Kuraczyk jako business growth director, odpowiadać będzie za:

  • rozwijanie relacji z kluczowymi partnerami
  • nadzór nad ofertowaniem pełnego portfolio produktów, włączając w to rozwiązania technologiczne wypracowane w IQS.

Ma ponad 17-letnie doświadczenie w branży badawczej. Jest orędownikiem UX, nowych technologii oraz wdrażania rozwiązań digitalowych w codziennych doświadczeniach klientów. Specjalizuje się w łączeniu strategicznych insightów rynkowych z innowacyjnymi technologiami.

Bartosz Gomółka objął funkcję value & strategy directora

Wnosi bogate doświadczenie z obszaru strategii marki, komunikacji czy rozwiązań marketingowych. Ma 8-letnie doświadczenie w branży badawczej oraz 15-letnie w zakresie planowania strategicznego oraz pozycjonowania
marek. Jest zdobywcą kilkunastu nagród Effie za strategiczne podstawy kampanii komunikacyjnych.

Przed dołączeniem do IQS był dyrektorem strategii. Odpowiadał za planowanie strategiczne kampanii komunikacyjnych w sieciowych agencjach reklamowych, takich jak BBDO, Grey Worldwide i Molecular. W IQS pracował na początku swojej kariery zawodowej. Zajmował wówczas stanowisko senior research managera.

Jako value & strategy director będę mógł wykorzystać swoją wiedzę i praktyczne doświadczenie pracy w obszarze strategii marki i komunikacji do uzupełnienia oferty IQS o strategiczne spojrzenie na praktyczny, biznesowy potencjał płynący z zebranej wiedzy o konsumencie. Wierzę, że dziś, kiedy biznes musi reagować wyjątkowo szybko, a konsument jest eksponowany na najbardziej zróżnicowane i dynamiczne środki przekazu w historii, potrzebujemy łączenia wiedzy badawczej i praktyki znacznie szybciej niż w tradycyjnych, wieloetapowych procesach eksploracyjnych i strategicznych – powiedział Bartosz Gomółka.

Rozpoczynając stałą współpracę z IQS, Bartosz Gomółka pozostaje zarazem w świecie reklamy. Pełni dotychczasowe obowiązki dyrektora strategii w agencji komunikacyjnej Molecular Creative.

  • 2
Przemysław Kuraczyk

Przemysław Kuraczyk – business growth director, IQS

Bartosz Gomółka

Bartosz Gomółka – value & strategy director, IQS

Doceniasz naszą pracę?

Postaw kawę redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to


Reklama