ProfiAuto z nowym zespołem ds. relacji z mediami - Marketing przy Kawie

Personalia

ProfiAuto z nowym zespołem ds. relacji z mediami

Firma Moto-Profil, właściciel sieci hurtowni i sklepów motoryzacyjnych ProfiAuto, powołała nowy zespół komunikacyjny. Odpowiada on za współpracę z mediami, zarządzanie wizerunkiem oraz działania public relations.

Od stycznia 2025 r. za kontakt z mediami i komunikację ProfiAuto odpowiada Adrian Leks. Dołączył do Moto-Profilu ponad rok temu. Wcześniej przez blisko osiem lat pełnił funkcję PR & marketing managera w firmie technologicznej Netizens. Karierę rozpoczął w Telewizji TVS, gdzie przez osiem lat pracował jako wydawca portalu, a następnie kierownik redakcji online. Jest absolwentem dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Śląskim.

Wsparciem w tematach stricte motoryzacyjnych jest Adam Lehnort. Pełni on funkcję eksperta ProfiAuto oraz zajmuje się marketingiem i PR w firmie. Z branżą medialną związany jest od dwudziestu lat. Zdobywał doświadczenie w agencji PR oraz biurze prasowym PGNiG Obrót Detaliczny. Od ponad siedmiu lat aktywnie udziela się jako komentator zagadnień motoryzacyjnych w mediach.

(…) Dotychczas nasze działania komunikacyjne realizowaliśmy ze wsparciem zewnętrznych agencji. Teraz, jako rozwinięta organizacja, postanowiliśmy oprzeć działania public relations na wewnętrznych zasobach w postaci zespołu będącego częścią działu marketingu – wyjaśnia Łukasz Kopiec, wiceprezes firmy Moto-Profil będącej właścicielem ProfiAuto.

Zespół PR ProfiAuto

Adam Lehnort, Adrian Leks – zespół ds. relacji z mediami ProfiAuto

Doceniasz naszą pracę?

Postaw kawę redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to


Reklama