Personalia

Platige Image zmienia strukturę działu reklamy

W pierwszym tygodniu kwietnia studio Platige Image dokonało zmian w strukturze zarządzania działem reklamy. Współzarządzającymi zostali Paulina Machalica oraz Cezary Albiński. Dotychczasowy dyrektor zrządzający, Janusz Włodarski, pozostał w strukturach spółki na stanowisku doradcy zarządu. W nowej strukturze tego działu nie będzie funkcji dyrektora zarządzającego.

Paulinie Machalicy, nowej szefowej produkcji, będzie podlegać zespół produkcyjny, serwis oraz studio dźwiękowe. Head of CG, Cezary Albiński, będzie koordynował prace zespołu graficznego.

Paulina Machalica jest związana Platige Image od 2011 r. Funkcję heada produkcji pełniła już od 2017 r. do marca 2019 r. Wcześniej jako producentka współtworzyła spoty dla marek polskich i zagranicznych. Ma również na koncie projekty filmowe, takie jak „Hiszpanka” czy animacja „Obyczaje przodków” osadzona w uniwersum gry „Apex Legends”.

Do swoich priorytetów zalicza umocnienie relacji z klientami oraz optymalizację pracy działu reklamy zarówno w trakcie wyjątkowej sytuacji związanej z Covid-19, jak i w dalszej przyszłości.

Cezary Albiński, obecny head of CG w Platige Commercial, współpracuje z warszawskim studiem od 2012 r. W trakcie kariery nadzorował ponad 300 projektów reklamowych w Polsce i za granicą. Jego prace były nagradzane m.in. na festiwalach Golden Drum, KTR czy Social Art.

Ma w planach zaangażowanie działu reklamy w prace nad dłuższymi formami wizualnymi oraz dalszy rozwój zaplecza technologicznego.

Będziemy kontynuowali prace nad rozwojem używanych przez nas technologii. Wykorzystanie Unreal Engine jest z pewnością jednym z kroków usprawniających pracę całego działu. Oprócz produkcji stricte reklamowych chcemy również tworzyć możliwie jak najwięcej dłuższych animacji dla uznanych marek z całego świata – komentuje Cezary Albiński, head of CG, współzarządzający Platige Commercial.

  • 1
Platige Image

Nowa struktura działu reklamy Platige Image



Reklama