Piotr Żurkowski: z TikToka do Foap - Marketing przy Kawie

Personalia

Piotr Żurkowski nowym business directorem w Foap

Do zespołu Foap, globalnej platformy UGC/CGC i agencji kreatywnej działającej w USA, Europie, LATAM i Azji, dołącza Piotr Żurkowski, dotychczasowy agency partnership manager w TikTok Central Europe.

Jako business director Piotr Żurkowski będzie odpowiadał za rozwój klientów Foap oraz zarządzanie częścią zespołu client service. Swoje 9-letnie doświadczenie w digitalu wykorzysta do jeszcze lepszego zrozumienia potrzeb klientów w Europie Centralnej oraz innych regionach.

Piotr kierował dużymi i skalowalnymi strategiami biznesowymi dla klientów TikToka, łącząc wiedzę z branży
kreatywnej i performance marketingu. Jego doświadczenie będzie dla naszego zespołu niekwestionowanym
wsparciem, pomagającym tworzyć jeszcze bardziej efektywne kampanie – komentuje Mateusz Zybaczyński, CEO Foap.

Doceniasz naszą pracę?

Postaw kawę redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to


Reklama