Piotr Morko marketing managerem na Europę w Newline Interactive
European marketing manager – na to stanowisko awansował Piotr Morko w firmie Newline Interactive, produkującej monitory interaktywne. Odpowiada obecnie za rozwój i realizację strategii marketingowej w całej Europie.
Z Newline Interactive Piotr Morko związany jest od lipca 2020 r. To jego kolejny awans w strukturach firmy. Na nowym stanowisku jego zadania zyskały bardziej strategiczny charakter. Związane są z budowaniem i wdrażaniem spójnej wizji marketingowej w skali europejskiej. Konieczne są tu:
- synergiczna współpraca z zespołami marketingu, sprzedaży i wsparcia technicznego,
- spójna komunikacja,
- jednolity przekaz.
Odpowiedzialność obejmuje koordynację działań lokalnych zespołów, partnerów i dystrybutorów w ramach jednej, spójnej strategii na rynkach europejskich.
– Jako senior marketing manager odpowiadałem za realizację strategii marketingowej w Europie Środkowo-Wschodniej, ze szczególnym wskazaniem na Polskę – wspomina Piotr Morko. – Na ten czas, lata 2023–2024, przypadł znaczny wzrost sprzedaży. Marka Newline stała się numerem jeden wśród monitorów interaktywnych na terenie Polski. Awans jest dla mnie sygnałem, ze moja praca została doceniona, a firma obdarza mnie zaufaniem.
Awans oznacza dla niego:
- rozszerzenie zakresu geograficznego działań z wybranych rynków na całą Europę,
- wzrost kompetencji związanych z nadzorowaniem strategii europejskich,
- koordynację działań wielu zespołów,
- odpowiedzialność za spójny wizerunek marki na wszystkich rynkach.
Piotr Morko pasjonuje się futbolem amerykańskim. Obowiązki zawodowe będzie łączył z funkcją prezesa drużyny futbolu amerykańskiego Lowlanders Białystok, którą zarządza od 2017 r.