Piotr Morko marketing managerem na Europę w Newline Interactive - Marketing przy Kawie

Personalia

Piotr Morko marketing managerem na Europę w Newline Interactive

European marketing manager – na to stanowisko awansował Piotr Morko w firmie Newline Interactive, produkującej monitory interaktywne. Odpowiada obecnie za rozwój i realizację strategii marketingowej w całej Europie.

Z Newline Interactive Piotr Morko związany jest od lipca 2020 r. To jego kolejny awans w strukturach firmy. Na nowym stanowisku jego zadania zyskały bardziej strategiczny charakter. Związane są z budowaniem i wdrażaniem spójnej wizji marketingowej w skali europejskiej. Konieczne są tu:

  • synergiczna współpraca z zespołami marketingu, sprzedaży i wsparcia technicznego,
  • spójna komunikacja,
  • jednolity przekaz.

Odpowiedzialność obejmuje koordynację działań lokalnych zespołów, partnerów i dystrybutorów w ramach jednej, spójnej strategii na rynkach europejskich.

Jako senior marketing manager odpowiadałem za realizację strategii marketingowej w Europie Środkowo-Wschodniej, ze szczególnym wskazaniem na Polskę – wspomina Piotr Morko. – Na ten czas, lata 2023–2024, przypadł znaczny wzrost sprzedaży. Marka Newline stała się numerem jeden wśród monitorów interaktywnych na terenie Polski. Awans jest dla mnie sygnałem, ze moja praca została doceniona, a firma obdarza mnie zaufaniem.

Awans oznacza dla niego:

  • rozszerzenie zakresu geograficznego działań z wybranych rynków na całą Europę,
  • wzrost kompetencji związanych z nadzorowaniem strategii europejskich,
  • koordynację działań wielu zespołów,
  • odpowiedzialność za spójny wizerunek marki na wszystkich rynkach.

Piotr Morko pasjonuje się futbolem amerykańskim. Obowiązki zawodowe będzie łączył z funkcją prezesa drużyny futbolu amerykańskiego Lowlanders Białystok, którą zarządza od 2017 r.

Doceniasz naszą pracę?

Postaw kawę redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to


Reklama