Piotr Młynek i Adam Tokarski associate creative directorami w agencji Gong. Paulina Jaśkowska awansowała na stanowisko creative group head
Agencja Gong (Group One) wzmacnia i rozwija dział kreacji, do którego w roli associate creative director dołączył Piotr Młynek, wcześniej związany z Saatchi & Saatchi. Wewnątrz agencji awansowali ponadto Adam Tokarski, dotychczasowy senior copywriter, na stanowisko associate creative director, a Paulina Jaśkowska na stanowisko creative group head.
Piotr Młynek ostatnie 8 lat spędził w Saatchi & Saatchi. Kierował tam zespołem contentowym, a także częścią działu kreacji odpowiedzialną za obsługę kluczowych klientów agencji i projekty aktywacyjne. Doświadczenie zawodowe zdobywał także w Havas Worldwide i Opcomie. Realizował lokalne i międzynarodowe kampanie i działania komunikacyjne m.in. dla marek Ikea, Visa, GSK, Google, Carrefour, Nivea czy XTB. W trakcie pracy zdobył kilkanaście nagród za kreatywność i efektywność działań. Zasiadał też w jury lokalnych konkursów reklamowych i kreatywnych.
Adam Tokarski zdobywał doświadczenie, pracując w kreacji ponad 15 lat. Z Gongiem związany od sześciu lat. Tworzył kampanie m.in. dla takich klientów jak ING Bank Śląski, Netflix, Tymbark, Chivas, Lipton, Frosta, Książęce, BMW, Nissan, Mercedes-Benz, PZU, Manufaktura, Velvet, Procter & Gamble czy T-Mobile. Zdobywca kilkudziesięciu nagród i wyróżnień na polskich i międzynarodowych konkursach reklamowych. Były to: Cannes Lions, KTR, Innovation, Effie, Kreatura i Mixx.
Paulina Jaśkowska – kreatywna z ponad 20-letnim stażem w branży. Doświadczenie zdobywała, pracując z markami z kategorii takich jak beauty, FMCG czy branża alkoholowa. Z Gongiem związana jest od sześciu lat. Tworzyła i tworzy kampanie m.in. dla takich klientów jak ING Bank Śląski, Netflix, Tymbark, L’Oréal, Chivas, Lipton, Xiaomi, Książęce, Żywiec Zdrój i Żabka. Laureatka nagród i wyróżnień w konkursach reklamowych takich jak KTR, Innovation, Effie czy Mixx.
- 1