Personalia

Piotr Młynek creative content leadem w Saatchi & Saatchi

Na nowo utworzone stanowisko creative content lead w Saatchi & Saatchi awansował Piotr Młynek. Odpowiada za rozwój kompetencji contentowych i aktywacyjnych w dziale kreacji.

Przez ostatnie 6 lat spędzone w Saatchi & Saatchi Piotr Młynek jako senior copywriter tworzył:

  • zintegrowane kampanie,
  • lokalne i międzynarodowe aktywacje,
  • działania niestandardowe dla najważniejszych klientów agencji.

Zmiany w strukturze kreacji to efekt rozwoju kompetencji contentowych w agencji

Kreatywni prowadzeni przez Piotra Młynka współpracować będą z zespołami specjalistów z działów social media i strategii.

Dostrzegamy i odpowiadamy na rosnące zapotrzebowanie klientów na angażujące działania i treści. Takie, które są realizowane ze:

  • zrozumieniem nowych kanałów komunikacji,
  • wyczuciem aktualnych trendów kulturowych,
  • świadomością ograniczeń budżetowych i produkcyjnych

– wyjaśnia nowy creative content lead.

Teraz będzie rozwijał zespół kreatywnych, którzy tworzą aktywacje i doświadczenia w digitalu:

  • content dla marek,
  • współprace z twórcami,
  • działania niestandardowe.

W swojej pracy będzie wspierał kierujących działem kreacji Saatchi & Saatchi Michała Desowskiego i Michała Pawłowskiego.

Młynek ma 12 lat doświadczenia w branży reklamowej. Od ponad sześciu lat realizuje kreatywne projekty w Saatchi & Saatchi. Wcześniej pracował m.in. w agencjach Havas Worldwide i Opcom. Realizował kampanie zintegrowane, aktywacje, działania PR i działania niestandardowe m.in. dla marek Ikea, Nivea, Obi, Coty, Google, GSK, Visa, Banku Pekao czy XTB.

Kreacje przez niego realizowane przyniosły nagrody w konkursach reklamowych: KTR, Effie czy Golden Arrow. Laureat konkursu Young Creatives, uczestnik Creative LIAisons Academy i juror Papaya Young Directors.

  • 1

Piotr Młynek – creative content lead w Saatchi & Saatchi



Reklama