Piotr Młynek creative content leadem w Saatchi & Saatchi
Na nowo utworzone stanowisko creative content lead w Saatchi & Saatchi awansował Piotr Młynek. Odpowiada za rozwój kompetencji contentowych i aktywacyjnych w dziale kreacji.
Przez ostatnie 6 lat spędzone w Saatchi & Saatchi Piotr Młynek jako senior copywriter tworzył:
- zintegrowane kampanie,
- lokalne i międzynarodowe aktywacje,
- działania niestandardowe dla najważniejszych klientów agencji.
Zmiany w strukturze kreacji to efekt rozwoju kompetencji contentowych w agencji
Kreatywni prowadzeni przez Piotra Młynka współpracować będą z zespołami specjalistów z działów social media i strategii.
– Dostrzegamy i odpowiadamy na rosnące zapotrzebowanie klientów na angażujące działania i treści. Takie, które są realizowane ze:
- zrozumieniem nowych kanałów komunikacji,
- wyczuciem aktualnych trendów kulturowych,
- świadomością ograniczeń budżetowych i produkcyjnych
– wyjaśnia nowy creative content lead.
Teraz będzie rozwijał zespół kreatywnych, którzy tworzą aktywacje i doświadczenia w digitalu:
- content dla marek,
- współprace z twórcami,
- działania niestandardowe.
W swojej pracy będzie wspierał kierujących działem kreacji Saatchi & Saatchi Michała Desowskiego i Michała Pawłowskiego.
Młynek ma 12 lat doświadczenia w branży reklamowej. Od ponad sześciu lat realizuje kreatywne projekty w Saatchi & Saatchi. Wcześniej pracował m.in. w agencjach Havas Worldwide i Opcom. Realizował kampanie zintegrowane, aktywacje, działania PR i działania niestandardowe m.in. dla marek Ikea, Nivea, Obi, Coty, Google, GSK, Visa, Banku Pekao czy XTB.
Kreacje przez niego realizowane przyniosły nagrody w konkursach reklamowych: KTR, Effie czy Golden Arrow. Laureat konkursu Young Creatives, uczestnik Creative LIAisons Academy i juror Papaya Young Directors.
- 1