8.07.2005Pięć nowych osób w Sigmie TweetPięć nowych osób dołączyło do zespołu Agencji PR Sigma International (Poland) Ltd.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad53932 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
7.07.2005Rośnie kreacja OrbityStała współpraca Studia Interaktywnego Orbita z NoS/BBDO zaowocowała kreatywnym transferem. I tak, Orbitę wzmocni dotychczasowy copywriter w działach btl i atl NoS/BBDO Maciej Gosk. Pracował on m.in dla: Telekomunikacji Polskiej, MFP, ICI, Bayer czy DaimlerChrysler. 0 0 0
7.07.2005Zmiany w Domu Brokerskim Neolit Media Sp. z o.o.Dom Brokerski Neolit Media Sp. z o.o., specjalizujący się w kompleksowej realizacji niestandardowych kampanii outdoorowych, zapowiada istotne zmiany w organizacji oraz zarządzaniu firmą. 0 0 0
5.07.2005Redaktor naczelna Dziennika ZachodniegoElżbieta Kazibut-Twórz została powołana na stanowisko redaktor naczelnej Dziennika Zachodniego (Polskapresse). 0 0 0
5.07.2005Nowy Dyrektor IT w Masterlink ExpressW związku z dynamicznym rozwojem Masterlink, powołano stanowisko Dyrektora ds. IT, które objął Tomasz Szalewicz. 0 0 0
5.07.2005Okocim Mocne ma nowego Brand ManageraOd połowy maja funkcję Brand Managera marki Okocim Mocne w Carlsberg Polska objął Marcin Kocyga. 0 0 0
4.07.2005Nowy Dyrektor Generalny w Big Star LimitedMarek Czupryna objął stanowisko Dyrektora Generalnego Big Star Limited. Przywództwo organizacji zarządzającej dżinsową marką, tworzenie strategii rozwoju sieci sprzedaży na rynki objęte licencją, jak i tworzenie koncepcji nowych brandów to zadania głównego managera Big Star. Wcześniej jako dyrektor sprzedaży Levi's na Europę Centralną i Wschodnią, odpowiadał za sprzedaż oraz tworzenie strategii dystrybucji marki Levi's na rynkach Europy Wschodniej, współtworzył także strategie odnowy wizerunku marki. 0 0 0