Personalia

Philips - jedna z najlepiej wspinających się marek w rankingu Interbrand

Philips, w dorocznym rankingu 100 najbardziej wartościowych światowych marek, sporządzonym przez wiodącą firmę konsultingową Interbrand, odnotował najwyższy wzrost w sektorze elektroniki, zwiększając swą wartość o 14%. Obecna wartości marki Philips jest szacowana na 6.7 miliarda dolarów. Marka Philips, w międzynarodowym rankingu Interbrand, zajmuje obecnie 48 miejsce, podczas gdy w 2005 roku znalazła się na pozycji 53, a w 2004 na miejscu 65.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54839 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja



Reklama