Paweł Galej chief commercial officerem w Play - Marketing przy Kawie

Personalia

Paweł Galej chief commercial officerem w Play

1 listopada 2025 r. Paweł Galej obejmie funkcję członka zarządu P4 (Play) i chief commercial officera (CCO). Przejmuje obowiązki od Mikkela Noesgaarda, dotychczasowego chief marketing officera, który zdecydował się odejść z firmy.

Paweł Galej ma doświadczenie menedżerskie zdobyte w Polsce i za granicą. Pracował w obszarze sprzedaży, marketingu i strategii komercyjnej. Był m.in. chief commercial officerem w Orange Slovensko oraz pełnił funkcje w tych obszarach w Orange Polska i Cyfrowym Polsacie. Na nowym stanowisku będzie odpowiedzialny za całościową strategię i działalność komercyjną firmy. Obejmie nadzór nad wszystkimi jej aspektami.

Nowy członek zarządu P4 i CCO dołącza do Play w momencie, w którym firma umacnia pozycję konwergentnego lidera rynku. Oferuje pełne spektrum rozwiązań telekomunikacyjnych – od usług mobilnych, przez szybki internet stacjonarny i telewizję, po usługi dla biznesu.

Mikkel Noesgaard, dotychczasowy członek zarządu i chief marketing officer, zdecydował się wrócić do swojego rodzinnego kraju. Formalnie pozostanie w firmie do końca października. Swoją funkcję pełnił od 2019 r. W tym czasie Play umocnił pozycję jako czołowy operator komórkowy na rynku, niezmiennie pozostając marką najczęściej wybieraną przez polskich konsumentów. Pod przywództwem Mikkela Noesgaarda firma z powodzeniem przekształciła się w operatora konwergentnego, oferującego rozwiązania we wszystkich kategoriach.

W 2024 r. szefem Play został Len Campbell.

Paweł Galej

Paweł Galej – chief commercial officer w Play

Doceniasz naszą pracę?

Postaw kawę redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to


Reklama