Personalia

Paulina Smaszcz na czele marketingu i PR JLL Polska

Od początku maja za działania marketingowe i public relations JLL Polska odpowiada dr Paulina Smaszcz. Będzie wspierać nowo powołany zarząd w repozycjonowaniu marki i tworzeniu nowej propozycji wartości, blisko współpracując z Piotrem Wetmańskim – COO firmy.

Główne zadanie, które podjęła dr Paulina Smaszcz w roli head of marketing & PR, to wsparcie strategicznej transformacji firmy poprzez:

  • kreatywną i nowoczesną komunikację w kanałach cyfrowych,
  • projekty oparte na wykorzystaniu relacji oraz doświadczenia na lokalnym rynku.

Opracowana przez nią strategia marketingowa ma podjąć najbardziej aktualne tematy i wyzwania, z jakimi mierzą się klienci oraz partnerzy firmy.

Paulina Smaszcz jest ekspertem z ponad 25-letnim międzynarodowym doświadczeniem w komunikacji marketingowej oraz PR. Prowadziła strategiczne projekty w środowisku korporacyjnym (w tym Canal+, Bayer, Onet-RASP, Orange, Red Bull, PZU). Razem z zarządzanymi przez siebie zespołami zdobywała nagrody branży PR. Pracowała także dla mediów (TVN, TVP, Wirtualna Polska) jako dziennikarka i prezenterka telewizyjna.

Ma doświadczenie w zakresie komunikacji strategicznej i kryzysowej, jak również w budowaniu multifunkcjonalnych zespołów. Pracuje jako trenerka autoprezentacji i rozwoju osobistego, szkoleniowiec, mentorka i konsultantka biznesowa. Zaangażowana we wspieranie kobiet w rozwoju osobistym i profesjonalnym. Stworzyła autorską serię szkoleń i projektów „Kobieta petarda”. Napisała też książkę „Bądź kobietą petardą. Jak zająć się sobą i żyć świadomie”, wyróżnioną tytułem Książki Roku w kategorii poradnik szkoleniowy.

Absolwentka polonistyki i socjologii. Wykładowca akademicki Uniwersytetu Warszawskiego, Uniwersytetu SWPS, WSH. Stworzyła autorski kierunek ePR, digital media i komunikacja kontentowa w świecie 4D.

  • 1

Paulina Smaszcz



Reklama