Paulina Przetacka dołączyła do Value Media jako business director
W lutym do zespołu Value Media (Group One) jako business director dołączyła Paulina Przetacka. Będzie odpowiadać za rozwój współpracy pomiędzy agencją a Grupą CCC (CCC, Modivo, e-Obuwie, HalfPrice) i TVP oraz pracę zespołów współpracujących z klientami w zakresie rekomendacji biznesowych, kompleksowej obsługi mediowej oraz realizacji strategii marketingowych.
Paulina Przetacka jest związana z branżą mediową od 2010 r. Zaczynała karierę w Mindshare. Następnie w strukturach Dentsu przeszła drogę od communications plannera do client partnera. Odpowiadała za rozwój biznesowy oraz obsługę klientów i marek m.in. z branży:
- finansowej (mBank, Proama, Generali),
- FMCG (Heinz, Pudliszki, Arla Foods, wszystkie marki z portfolio Foodcare),
- technologicznej (IBM, Sygnity, Motorola),
- energetycznej,
- telekomunikacyjnej,
- farmaceutycznej.
W Dentsu zajmowała również stanowisko TV & video stack leadera. Odpowiadała za:
- kształtowanie strategii i efektywność planowanych działań w ramach tego obszaru,
- rozwój nowych, innowacyjnych rozwiązań na jego styku z innymi kompetencjami.
W Value Media Paulina Przetacka stanęła na czele multidyscyplinarnego zespołu zajmującego się rozwojem biznesu grupy CCC oraz kompleksową obsługą klienta TVP. Na stanowisku business directora będzie odpowiedzialna za:
- strategiczne rekomendacje,
- wykorzystanie analityki oraz narzędzi w służbie podnoszenia wartości biznesowej poprzez zmiany napędzane danymi.
Jej bezpośrednim przełożonym jest Rafał Wachnik, dyrektor zarządzający Value Media.