Paula Glanc wzmacnia dział PR i komunikację marek premium, fashion, beauty i lifestyle w Creative Brand Stories
Agencja Creative Brand Stories, integrująca działania eventowe, PR, influencer marketing oraz kreatywne wysyłki, rozwija swoje kompetencje public relations. Do zespołu dołączyła Paula Glanc, PR manager z doświadczeniem w prowadzeniu projektów dla marek lifestyle’owych i premium. Odpowiada za strategię komunikacji, nadzór nad projektami PR oraz integrację działań z kampaniami influencerskimi i eventami.
– Cieszę się, że dołączyłam do tak kreatywnego zespołu. Takiego, w którym jest przestrzeń na odważne koncepcje i ich sprawną realizację. Przed nami intensywny czas. Chcę rozwijać się razem z działem public relations oraz wspólnie robić duży szum w branży, pokazując nasze odważne i ultrakreatywne projekty – mówi Paula Glanc, PR manager w Creative Brand Stories.
– Rozwój działu public relations to dla nas naturalny kierunek. Od lat integrujemy różne obszary komunikacji – od eventów po influencer marketing. Teraz wzmacniamy je o silny komponent PR-owy. Pozwala on budować spójną narrację marki we wszystkich punktach styku. Projektujemy komunikację, która realnie wzmacnia wizerunek i widoczność marek. Robi to, łącząc relacje z mediami, influencerów i precyzyjny storytelling – mówi Monika Buchwald, CEO i head of creative & strategy w Creative Brand Stories.

