Patrycja Orłowska: z RASP do Canal+ Polska - Marketing przy Kawie

Personalia

Patrycja Orłowska dołącza do Canal+ Polska

Z początkiem maja do zespołu Canal+ Polska dołączy Patrycja Orłowska, obejmując nowo utworzone stanowisko social & new media director.

Patrycja Orłowska będzie odpowiadać całościowo za:

  • strategię i realizację działań na profilach Canal+ w mediach społecznościowych,
  • opracowanie i wdrażanie niestandardowych aktywacji marketingowych z pogranicza digitalu, contentu i performance’u, wykorzystujących potencjał tzw. new media.

Do jej zadań będzie należało także projektowanie aktywności nastawionych na pozyskiwanie nowych klientów z wykorzystaniem nowoczesnych formatów digitalowych.

Patrycja Orłowska od niemal piętnastu lat pracuje w firmach z rynku mediów

Zarządzała obszarami social mediów, wideo, contentu i nowoczesnych kanałów komunikacji. Do Canal+ Polska przechodzi z Ringier Axel Springer Polska, z którym była związana przez osiem lat. Ostatnio na stanowiskach head of social media & video projects oraz head of audience odpowiadała m.in. za:

  • social media i redakcyjną strategię SEO,
  • projekty specjalne i branded content z klientami na zewnętrznych platformach,
  • rozwój pionowych formatów wideo,
  • pozyskiwanie subskrypcji z social mediów.

Wcześniej związana była z firmami Agora, Valkea Media oraz 4Fun.tv. Ma również doświadczenie w zakresie SEO i performance marketingu, łącząc kreatywne podejście z mierzalną skutecznością działań. Jest absolwentką Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu.

Media społecznościowe i szeroko rozumiane new media to dziś nie tylko kanały komunikacji. To dynamiczne, interaktywne i mocno spersonalizowane środowisko, w którym konsumenci nie tylko odbierają przekaz, ale sami go współtworzą. Chcemy być w tym świecie obecni z odważnymi i kreatywnymi projektami, które angażują i zaskakują. Patrycja wnosi do naszego zespołu ogromne doświadczenie i świeże spojrzenie. Będą one nieocenione w dalszym rozwoju strategii marketingowej Canal+ w obszarach digitalu i komunikacji niestandardowej – mówi Ewa Soroka, dyrektor marketingu Canal+ Polska.

Doceniasz naszą pracę?

Postaw kawę redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to


Reklama