Patrycja Orłowska dołącza do Canal+ Polska
Z początkiem maja do zespołu Canal+ Polska dołączy Patrycja Orłowska, obejmując nowo utworzone stanowisko social & new media director.
Patrycja Orłowska będzie odpowiadać całościowo za:
- strategię i realizację działań na profilach Canal+ w mediach społecznościowych,
- opracowanie i wdrażanie niestandardowych aktywacji marketingowych z pogranicza digitalu, contentu i performance’u, wykorzystujących potencjał tzw. new media.
Do jej zadań będzie należało także projektowanie aktywności nastawionych na pozyskiwanie nowych klientów z wykorzystaniem nowoczesnych formatów digitalowych.
Patrycja Orłowska od niemal piętnastu lat pracuje w firmach z rynku mediów
Zarządzała obszarami social mediów, wideo, contentu i nowoczesnych kanałów komunikacji. Do Canal+ Polska przechodzi z Ringier Axel Springer Polska, z którym była związana przez osiem lat. Ostatnio na stanowiskach head of social media & video projects oraz head of audience odpowiadała m.in. za:
- social media i redakcyjną strategię SEO,
- projekty specjalne i branded content z klientami na zewnętrznych platformach,
- rozwój pionowych formatów wideo,
- pozyskiwanie subskrypcji z social mediów.
Wcześniej związana była z firmami Agora, Valkea Media oraz 4Fun.tv. Ma również doświadczenie w zakresie SEO i performance marketingu, łącząc kreatywne podejście z mierzalną skutecznością działań. Jest absolwentką Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu.
– Media społecznościowe i szeroko rozumiane new media to dziś nie tylko kanały komunikacji. To dynamiczne, interaktywne i mocno spersonalizowane środowisko, w którym konsumenci nie tylko odbierają przekaz, ale sami go współtworzą. Chcemy być w tym świecie obecni z odważnymi i kreatywnymi projektami, które angażują i zaskakują. Patrycja wnosi do naszego zespołu ogromne doświadczenie i świeże spojrzenie. Będą one nieocenione w dalszym rozwoju strategii marketingowej Canal+ w obszarach digitalu i komunikacji niestandardowej – mówi Ewa Soroka, dyrektor marketingu Canal+ Polska.