Patrycja Czapelska awansuje na stanowisko head of content partnership w PHD i Media Direction OMD
PHD i Media Direction OMD (Omnicom Media Group) wzmacniają kompetencje w obszarze content marketingu. Patrycja Czapelska obejmuje stanowisko head of content partnership. Jej awans to dowód na rosnące znaczenie strategicznych działań contentowych i niestandardowej komunikacji w spółkach.
Od sześciu lat Patrycja Czapelska współtworzy i rozwija zespół ekspercki Drum Polska. Zespół specjalizuje się w innowacyjnych formatach contentowych oraz strategicznych partnerstwach. Jej doświadczenie, kreatywność i umiejętność wyznaczania nowych kierunków działań znacząco przyczyniły się do sukcesów realizowanych projektów i wzrostu efektywności kampanii dla klientów.
W nowej roli Patrycja Czapelska będzie odpowiedzialna za:
- rozwój zaawansowanych strategii contentowych,
- budowanie długofalowych relacji z twórcami treści,
- maksymalizację wartości płynącej ze współpracy marek z mediami.
Dodatkowo skupi się na wdrażaniu innowacji w ramach Drum Polska. Ma to umocnić pozycję PHD i Media Direction OMD w obszarze nowoczesnych rozwiązań contentowych.