Personalia

Nowy zespół zarządzający w Wavemaker

Agencja mediowa Wavemaker powołała nowy zespół zarządzający. Pod kierunkiem Pawła Gali, CEO, pracują w nim fachowcy reprezentujący kluczowe dla spółki specjalizacje – badania, marketing cyfrowy, doradztwo i obsługę klienta.

Wavemaker prezentuje skład nowego zespołu zarządzającego. Pod kierunkiem Pawła Gali pracują w nim:

  • Anna Jarzynka, szefowa client service w agencji,
  • Agata Flis, wieloletnia szefowa zespołu klienckiego,
  • Łukasz Pytlewski, dyrektor analytics & insight, czyli działu badań firmy,
  • Tomasz Rzepniewski, partner zarządzający odpowiedzialny za obszar marketingu cyfrowego,
  • Tomasz Fochtman, szef strategii spółki,
  • Piotr Czechowski, kierujący zespołem klienckim.

Team zarządzający agencji Wavemaker podejmuje kluczowe decyzje w sprawach rozwoju spółki, tj. budowania relacji z klientami, inwestycji w ofertę czy układania struktury firmy. Każdy z członków nowo powołanego zespołu ma przynajmniej 15-letnie doświadczenie w pracy w branży reklamowej.

Przy tworzeniu zespołu zarządzającego zależało mi na tym, by spotkali się w nim eksperci z różnych dziedzin, reprezentujący wszystkie kluczowe dziś na rynku kompetencje marketingowe. Marketerzy oczekują od agencji wszechstronności. Poszerzony skład zarządu Wavemaker ma być jej gwarantem – mówi Paweł Gala.

Anna Jarzynka współtworzy Wavemaker (wcześniej MEC) od dwudziestu lat. Koordynowała współpracę ze strategicznymi klientami i wspierała zespoły klienckie w wymiarze serwisu i oferty dla reklamodawców. Przez ostatnie lata z ramienia zarządu kierowała obszarem client service. W nowym zarządzie obejmuje funkcję COO.

Agata Flis jest od dziewiętnastu lat związana z firmą Wavemaker. Do agencji dołączyła po kilku latach pracy w branży finansowej. Kieruje zespołem pracującym dla wieloletnich, kluczowych klientów agencji, jak m.in. Ikea czy Biedronka. W zespole zarządzającym będzie odpowiadała m.in. za obszar zarządzania talentami.

Łukasz Pytlewski, związany z Wavemakerem od siedmiu lat, w branży reklamowej pracuje 15 lat. Wcześniej zdobywał doświadczenie w Mediacomie i Accenture. Współtworzył na potrzeby Wavemakera i GroupM szereg narzędzi z obszaru pomiaru i optymalizacji komunikacji. Ostatnio rozwijał m.in. Precious łączący dane o oglądalności telewizji i zachowaniach zakupowych.

Tomasz Rzepniewski, od czternastu lat w Wavemakerze (wcześniej MEC), a od szesnastu w branży interaktywnej. Rozwija kompetencje firmy w mediach cyfrowych. Tworzył jeden z pierwszych departamentów interaktywnych w Polsce. Następnie wprowadzał dział contentowy. Obecnie czuwa nad rozwojem wszystkich specjalizacji w obrębie nowych mediów.

Tomasz Fochtman zajmuje się strategią i innowacją, w tym projektami z zakresu transformacji cyfrowej. Szef marki doradczej Syntax, autor dziesiątek strategii, które przyniosły reklamodawcom wyróżniające rezultaty biznesowe (pozycja lidera rankingu Effie w Polsce i 7. miejsce Wavemakera w europejskim zestawieniu Effie Index). Twórca innowacji wdrażanych w WM i GroupM.

20-letni staż w Wavemakerze ma Piotr Czechowski, który przez ostatnie lata szefował zespołom klienckimi. Obecnie stoi na czele teamu pracującego m.in. dla USP Zdrowie. Dodatkowo będzie teraz odpowiadał z ramienia zarządu za rozwój nowego biznesu.

W poszerzonym składzie zarząd Wavemakera ma zadbać o utrzymanie kluczowej pozycji firmy na rynku agencyjnym i rozwijać przewagę konkurencyjną spółki w obszarze: m.in. badań, analityki, czy content marketingu.

  • 1


Reklama