Nowy zarząd spółki Wirtualne Media. Michał Mańkowski dyrektorem wydawniczym, Anna Szuszkiewicz szefową sprzedaży
1 grudnia Michał Mańkowski obejmie stanowisko dyrektora wydawniczego i członka zarządu portalu Wirtualne Media, należącego do WP Holding. Szefową sprzedaży i członkinią zarządu zostanie Anna Szuszkiewicz. Dotychczasowa prezeska Ewa Świstuniuk zdecydowała się z końcem listopada odejść ze spółki.
Od stycznia 2024 r. Wirtualne Media są niezależną spółką w Grupie WP, podlegającą bezpośrednio zarządowi holdingu. Od 1 grudnia 2024 r. spółka będzie miała nowy, dwuosobowy zarząd. Tworzyć go będą Michał Mańkowski w roli dyrektora wydawniczego i Anna Szuszkiewicz jako dyrektorka sprzedaży. Dotychczasowa prezeska Ewa Świstuniuk, po przekazaniu obowiązków, będzie kontynuować karierę poza spółką.
Mańkowski od 2012 r. pracował w portalu NaTemat. Pełnił tam m.in. funkcję reportera, wydawcy, szefa newsroomu. W 2017 r. został redaktorem naczelnym, rok później członkiem zarządu. Obie funkcje pełnił do września 2024 r. Karierę dziennikarską zaczynał jako reporter w dziale miejskim „Gazety Olsztyńskiej”. Jest absolwentem dziennikarstwa na Uniwersytecie Warszawskim i Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim. W 2014 r. uczestniczył w programie stażowym International Visitor Leadership, organizowanym przez Departament Stanu USA.
Anna Szuszkiewicz przez ostatnich 16 lat jest związana z Wirtualną Polską. Nadal pełnić w niej będzie funkcję dyrektora marketingu B2B i sponsoringu. Jest też członkiem Rady Programowej Stowarzyszenia Sport Biznes Polska. Jest absolwentką:
- Wydziału Zarządzania i Marketingu na Uniwersytecie Szczecińskim,
- studiów podyplomowych kierunku Public Relations na SWPS,
- kierunku International Business na Uniwersytecie Gdańskim.
Odchodzi dotychczasowa prezeska Wirtualnych Mediów, Ewa Świstuniuk
– Bardzo dziękuję Ewie za jej zaangażowanie i niemal roczną pracę, którą włożyła w rozwój portalu. Zadanie, jakie postawiliśmy przed Ewą to, poza aspektami biznesowymi, przede wszystkim utrzymanie niezależności redakcyjnej i odrębności organizacyjnej Wirtualnych Mediów. Ze wszystkich tych zadań Ewa wywiązała się z godnym podziwu profesjonalizmem. Jej doświadczenie w zarządzaniu mediami umożliwiło zbudowanie autonomicznej części Grupy WP, która codziennie rzetelnie opisuje branżę.
Chcemy, aby proces rozpoczęty przez Ewę był kontynuowany. Zakładamy, że kreatywność Michała i jego wizja nowoczesnych serwisów online przyczyni się do dalszego wzmocnienia marki Wirtualne Media. Liczymy również, że doświadczenie Anny w organizacji eventów i sprzedaży B2B pozwoli nam rozwinąć potencjał kierunków zapoczątkowanych przez Ewę – komentuje Adam Rogaliński, VP corporate development Wirtualnej Polski Holding SA.
– To był bardzo intensywny czas. Dzięki otwartości i gotowości na zmiany całego zespołu udało się poszerzyć obszary tematyczne portalu i zbudować nowe linie biznesowe. Bardzo dziękuję pracownikom za ogromne zaangażowanie, współpracę, pozytywną energię i zaufanie, jakim mnie obdarzyli – mówi Ewa Świstuniuk, dotychczasowa prezeska spółki Wirtualne Media.
- 1