Marek Dorsz: dyrektor e-commerce w MediaMarkt - Marketing przy Kawie

Personalia

Nowy dyrektor e-commerce w MediaMarkt – Marek Dorsz

W czerwcu do zespołu MediaMarkt.pl dołączył Marek Dorsz, który objął w firmie stanowisko dyrektora e-commerce. Zastąpił na tym stanowisku Jorena Neefa, który zarządzał strategią e-commerce w Polsce w ostatnich miesiącach.

Marek Dorsz ma niemal 20-letnie doświadczenie w obszarze e-commerce, w tym na stanowiskach menedżerskich i dyrektorskich. Dysponuje praktyczną wiedzą i doświadczeniem m.in. z zakresu:

  • sprzedaży e-commerce w retailu oraz po stronie producenta,
  • strategii i rozwoju biznesu,
  • transformacji cyfrowej.

Z sukcesem kierował strategicznymi projektami zarówno w start-upach, jak i w środowisku korporacyjnym. Doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. w markach takich jak Ryobi, Obi, Go Sport i Medicover. Jest absolwentem:

  • Politechniki Poznańskiej, którą ukończył z tytułem inżyniera,
  • Akademii Leona Koźmińskiego, gdzie zdobył tytuł magistra w zakresie globalnej ekonomii.

Do obowiązków nowego dyrektora e-commerce będzie należało:

  • zarządzanie obszarem handlu internetowego w firmie,
  • kreowanie nowych projektów w zakresie zwiększania sprzedaży omnichannel.

Jego doświadczenie ma wzmocnić detalistę, który stawia ostatnio na rozwój sprzedaży omnichannel i udoskonalanie doświadczeń klienta w obszarze sprzedaży online.

  • 1
Marek Dorsz

Marek Dorsz – dyrektor e-commerce w MediaMarkt



Reklama