Nowy chief revenue officer w Bonnier Business Polska. Został nim Paweł Kossek
Z początkiem marca br. do zespołu Bonnier Business Polska dołącza Paweł Kossek, obejmując stanowisko chief revenue officera. Zastępuje w tej funkcji Jana Rojewskiego. Jednym z jego głównych zadań będzie dalsze umacnianie pozycji rynkowej BBP i dotarcie do nowych klientów.
Jako CRO w zespole Bonnier Business Polska Paweł Kossek będzie zarządzał pracą zespołów sprzedażowych m.in. „Pulsu Biznesu” i portalu Bankier.pl. Do jego kluczowych zadań należeć będzie także:
- zwiększenie synergii między kluczowymi działami wszystkich podmiotów należących do Bonnier Business Polska,
- dalsze umacnianie ich silnej pozycji rynkowej.
Paweł Kossek to lider w branży mediowej z ponad 25-letnim stażem. Specjalizuje się w strategiach produktowych, technologiach, nowych mediach oraz transformacji i digitalizacji firm. Ma umiejętność analityczne, definiowania, tworzenia i wdrażania wizji produktów oraz innowacyjnych rozwiązań reklamowych.
Jest absolwentem Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego, Szkoły Głównej Handlowej Kolegium Gospodarki Światowej oraz Menadżerskiej Akademii Nauk Stosowanych w Warszawie. W przeszłości zarządzał biurami reklamy w wydawnictwach takich jak Polska Press Sp. z o.o., Grupa Onet.pl SA oraz Grupa Infor PL SA. Przyczynił się tam do wzrostu innowacyjności i efektywności procesów medialnych.
– Rynek mediów zmienia się w zawrotnym tempie. Stawia to przed wydawcami wiele wyzwań, ale i jeszcze więcej szans. Doświadczeni eksperci, którzy dobrze rozumieją dynamikę rynku, potrzebę szybkiej adaptacji strategii i produktów reklamowych, są w tych czasach nieocenieni. Tym bardziej cieszę się, że nasz zespół umacnia się właśnie o takiego lidera (…) – mówi Patricia Deyna, prezes Bonnier Business Polska.