Nowe władze Polskiej Organizacji Reklamodawców. Dariusz Maciołek (CMO&CXO BNP Paribas Bank Polska) nowym prezesem POR
W piątek 6 czerwca odbyło się walne zgromadzenie Polskiej Organizacji Reklamodawców (POR), podczas którego podsumowano dotychczasową działalność POR i przeprowadzono wybory nowych władz stowarzyszenia.
Podczas obrad przeprowadzono głosowania dotyczące udzielenia absolutorium ustępującym władzom. Walne zgromadzenie wysoko oceniło działalność organizacji. Podziękowano ustępującemu zarządowi i Elżbiecie Gorajewskiej – dyrektor zarządzającej POR. Polska Organizacja Reklamodawców ma nowy zarząd. Wybrano go po zakończeniu dwuletniej kadencji dotychczasowego. Funkcję prezesa objął Dariusz Maciołek, CMO&CXO BNP Paribas Bank Polska.
– Dziękuję za zaufanie, którym obdarzyli mnie członkowie i członkinie POR – powiedział Dariusz Maciołek. – Przed nami intensywny czas pracy nad dalszym rozwojem POR – zarówno jeśli chodzi o liczbę zrzeszonych marketerów, jak i pogłębianie ich wpływu w organizacjach oraz na rynku. Chcemy:
- wzmacniać kompetencje,
- integrować środowisko marketingowe,
- rozwijać współpracę z innymi organizacjami branżowymi.
POR to przestrzeń dla wiedzy, relacji i wspólnego działania – dodaje.
Na stanowisko wiceprezeski wybrano Aleksandrę Gawlas, dyrektorkę marketingu firmy Henkel.
Nowy skład zarządu POR tworzą również:
- Barbara Pijanowska-Kuras, CMO, Credit Agricole
- Agnieszka Durst, dyrektorka Departamentu Zarządzania Marką, Komunikacji i Zaangażowania Społecznego, Uniqa
- Katarzyna Piwowarczyk, country marketing manager, Ikea
- Tomasz Chmielewski, head of marketing, Bolton Group
- Donata Wolińska, chief transformations & sustainability officer Poland & Baltic Hub, L’Oréal
Uzupełniająco do obecnej kadencji rady nadzorczej POR dołączyły:
- Anna Dzierżędzka, CEE connections planning and media director, PepsiCo
- Ewa Lampart, chief marketing and communications officer, Lot Polish Airlines
Polska Organizacja Reklamodawców to niezależna organizacja będąca głosem marketerów i reprezentująca ich interesy.

Polska Organizacja Reklamodawców ma nowy zarząd na lata 2025-2026