Nowe władze PIAP
Po dwóch latach spotkań w formie hybrydowej odbyło się sprawozdawczo-wyborcze walne zebranie członków Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych w dotychczas organizowanej formule z udziałem członków izby. Wybrano na nim nowy skład zarządu i komisji rewizyjnej.
Zebranie odbyło się 20 maja 2022 r. Prezesem Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych został Jacek Kozłowski z firmy Guapa Produkcja, który w poprzedniej kadencji władz stowarzyszenia pełnił funkcję wiceprezesa. Stanowisko wiceprezesa PIAP objęła Edyta Lisowska z firmy Eblis B&L, pełniąca w dwóch poprzednich kadencjach funkcję prezesa izby. Drugim wiceprezesem PIAP została Aneta Kamińska z agencji reklamowej Salon Reklamy. Członkami zarządu Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych na lata 2022/2025 mianowano:
- Anetę Niciak, Refloactive,
- Magdalenę Humeńczuk, Inspirion Polska,
- Wojciecha Wąsowskiego, 12M,
- Sebastiana Piłkę, Inter… Test,
- Zbigniewa Grzeszczuka.
W skład komisji rewizyjnej PIAP weszli:
- Zbigniew Zieliński, AWIH, który objął funkcję przewodniczącego komisji rewizyjnej,
- Anna Tomal, Mart Ceramic, zastępca przewodniczącego,
- Zbigniew Czulak, Ritter Pen, sekretarz.
Członkowie komisji rewizyjnej:
- Zbigniew Kaczor, Maxim Ceramics,
- Maciej Dembiński, Rosnowski Gift.
Podczas zebrania przyjęto sprawozdanie finansowe za 2021 r. oraz udzielono zarządowi absolutorium za 2021. Zaakceptowano również plan działań PIAP na 2022/2023. Zapadła ponadto decyzja o wydłużeniu kadencji zarządu PIAP z dwóch do trzech lat od 2022 r.
- 1